مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان این نوید را به شهروندان داد که تا پایان سال جاری ابَر پروژه میدان استقلال که در واقع ۱۲ پروژه در یک پروژه است، مورد بهره برداری قرار گیرد. محمدرضا برکت در خصوص پیشرفت های عمرانی اَبَر پروژه میدان استقلال گفت: تاکنون چند فاز از پل ها و تقاطع های غیر همسطح میدان استقلال به صورت غیر رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته است. وی افزود: درصدد هستیم این پروژه را که در واقع ۱۲ پروژه در یک پروژه است، با تمهیدات ویژه تا پایان امسال تقدیم شهروندان کنیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود به احداث ورزشگاه ناصر خسرو گفت: کلنگ زنی ورزشگاه ناصر خسرو در محله محروم امیرالمؤمنین این منطقه انجام شده و در تلاش هستیم ظرف یک سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم تا سرانه ورزشی محله افزایش یابد. برکت از دیگر پروژه های این منطقه را احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۲ عنوان کرد و افزود: ساختمان فعلی شهرداری منطقه ۱۲ در شمالی ترین قسمت منطقه در امیرکبیر واقع شده که به خاطر مشکلات تردد شهروندان، احداث ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی از احداث اولین پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ خبرداد و خاطرنشان کرد: کلنگ زنی اولین پردیس خانواده محور شهر اصفهان در زمینی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع در منطقه ۱۲ احداث می شود و یکی از بهترین مراکز تفریحی مردم با امکاناتی شامل مکان های تفریحی، ورزشی، ورزش های آبی، رستوران، بولینگ، محل بازی کودکان خواهد بود. مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در کنار آن چند پارک محلی شامل پارک جنب گلزار شهدای عاشق آباد و ۲ پروژه جدید در این منطقه کلید می خورد که پیمانکار آن معرفی شده است. وی اظهارکرد: عملیات احداث پارک ۲۷ هزار مترمربعی مهدیه واقع در شهرک مهدیه با هزینه آزادسازی ۱۳ میلیارد تومان تا یک ماه آینده آغاز می شود.