بهترین تم‌ها برای اندروید

یکی از دلایل محبوبیت سیستم‌عامل اندروید امکانات شخصی‌سازی بالایی است که به کاربرانش می‌دهد. برای شخصی‌سازی اندروید اپلیکیشن‌های متنوع وجود دارد که به کاربران کمک می‌کنند تمامی ویژگی‌های گوشی خود را تغییر دهند. یکی از این اپلیکیشن‌ها «تم‌ها» هستند. انتخاب و تعویض تم‌ گوشی اندرویدی فرآیندی بسیار ساده و راحت است. اگر دوست دارید ظاهر نرم‌افزاری گوشی خود را به سرعت تغییر دهید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید. پوسته‌ها و تم‌هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را داریم تنها عکس پس‌زمینه گوشی را تغییر نمی‌دهند؛ بلکه تمام قسمت‌های رابط کاربری گوشی را از لحاظ گرافیکی تغییر می‌دهند تا تعامل با گوشی تجربه‌ای کاملا جدید و نو به حساب آید. تمامی این تم‌ها را می‌توانید از گوگل پلی دریافت کنید

تم Best Android Theme Workshop

اگر اهل تم و تغییر تم‌های گوشی باشید بدون شک نام لانچر سی (C Launcher) را شنیده‌اید. این اپلیکیشن تم رایگان از لحاظ رنگ و سبک و سیاق گزینه‌های مختلفی را برای کاربران مشکل پسند فراهم کرده است. در بین این گزینه‌ها تم‌های Saturn Space, Magic Game Totem و Night Street بیشتر از بقیه به چشم می‌خورند.جالب اینجاست که آیکون‌های مختلف به همراه تصاویر پس‌زمینه گوناگون نیز در این تم لحاظ شده است، از طرف دیگر امکانات حرفه‌ای نیز برای کاربرانی که به شخصی‌سازی تم‌ها علاقه‌مند هستند، موجود است. برای استفاده از تم‌های Best Android Themes Workshop باید حتما C Launcher را نصب کرده باشید.

تم DLTO

این تم نیز به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است. در واقع این تم ساخت دست گروه DLTO است. تم‌های ساخت این گروه از رنگ‌بندی زیبایی برخوردار است و به نحوی طراحی شده تا سلیقه‌ کاربران مختلف را جلب کند. در بین تمامی تم‌های DLTO، تم Black Mechanic در کنار Metropolitan و Horizon بیشتر خودنمایی می‌کند. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، تمامی این تم‌ها به صورت رایگان قابل انتخاب هستند. البته برای اجرای این تم‌ها باید حتما از لانچر اتم استفاده شود.


تم GinLemon

برای استفاده از این تم نیاز نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید. درمیان‌ تم‌های Ginlemon، تم‌ SLT Metro, SLT Ubuntu و SLK Futura بیشتر خودنمایی می‌کنند. ناگفته نماند که از لحاظ جامع بودن، این تم‌ها نسبت به آنچه در موارد بالا ذکر شد کم و کاستی‌هایی دارند اما باز هم امتحان کردن تم‌های GinLemon خالی از لطف نیست. برای استفاده از این تم‌ها نیز باید حتما نسخه اسمارت لانچر ۳ بر روی گوشی اندرویدی شما نصب باشد.


تم لانچر 8

تاکنون تمامی تم‌هایی که معرفی کردیم رایگان بودند، اما برای استفاده از تمامی امکانات لانچر ۸ باید مبلغ ۹۹/ ۴ دلار پرداخت کنید. این لانچر توسط Xinyi Network با هدف شبیه‌سازی ظاهر ویندوز فون ۸ در گوشی‌های اندرویدی ساخته شده است. با این حساب ممکن است استفاده از این تم برای طرفداران مایکروسافت جالب به‌نظر بیاید، سادگی و نحوه چیدمان کاشی‌ها در لانچر ۸ کاربر را جذب خود می‌کند. اگر با سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ آشنایی داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که کاشی‌های موجود بر روی صفحه‌ را می‌توان از لحاظ سایز و محتوا تغییر داد، در لانچر ۸ نیز دقیقا همین تعامل را قادر هستید با کاشی‌های تم‌های این لانچر داشته باشید.


تم morespeedgoteam

حالت‌های مختلفی نظیر Moon، Steampunk و Sparkle تنها چند نمونه از تم‌های زیبایی هستند که می‌توانید با استفاده از این اپ رنگ و لعابی تازه به گوشی خود ببخشید. اگر به گوگل‌ پلی استور سری بزنید خواهید دید که این تم‌ها از لحاظ رتبه نیز در رده‌های بالایی قرار دارند. برای این تم‌ها باید حتما از لانچر زیرو استفاده کنید. این تم نیز به صورت کاملا رایگان در دسترس است.


تم Nova Launcher

برای استفاده از تمامی امکانات این تم باید ۴.۹۹ دلار هزینه کنید. تنظیمات زیادی را نیز می‌توانید برای این تم اعمال کنید تا از لحاظ زیبایی ظاهری مطابق میل شما داشته باشد. به این ترتیب اگر اهل تنظیمات و دستکاری تم‌ها باشید تم نُوا شما را از لحاظ ظاهر و زیبایی ناامید نمی‌کند.


تم Themer

این تم با وجود امکانات و تنوع زیادی که دارد به صورت رایگان عرضه شده است. هر چقدر هم که سخت‌گیر و بد پسند باشید باز هم تِمِر برای شما تم زیبایی را در نظر گرفته است.بیشتر از ۴۰۰ تم در مجموعه‌ تم‌های تمر قرار دارد. در کنار این همه تم باز هم دست کاربر برای تغییرات و خصوصی‌‌سازی تم‌های انتخابی باز گذاشته شده است. در کنار موارد ذکر شده، پک‌ متنوعی از آیکون‌ها نیز همراه امکانات مختلف دیگر در تمر لحاظ شده است.


تمUCCW

تم‌های زیبای این مجموعه با قیمت ۵ دلار برای دانلود گذاشته شده است. در کنار راحت بودنِ قابلیت شخصی‌سازی، کاربران بسیار خوش ذوقی نیز در انجمن کاربری این تم حضور دارند که پوسته‌های زیبایی را طراحی کرده‌اند. به‌دلیل حجم آیتم‌های قابل تنظیم زیاد ممکن است برای یادگیری آنها سردرگم شوید.با این حساب پیشنهاد می‌کنیم ابتدا حسابی با طرز کار شخصی‌سازی این تم آشنا شده و سپس دست به کار شخصی‌سازی تم دلخواه خود شوید.


تم Zooper Widget

این تم زیبا با قیمت 99/ 2 دلار برای دانلود قرار داده شده است. تم زوپر ویجت در حقیقت ابزاری کامل برای به کارگیری خلاقیت و ساخت تم‌های شخصی است. در قسمت ویرایش تم‌ها قادر هستید امکاناتی نظیر نماد هواشناسی، اطلاعات مربوط به شارژ باتری، تاریخ و ساعت و مواردی دیگر را به‌راحتی اضافه کنید. اپلیکیشن زوپر ویجت به اندازه‌ای امکانات ویژه و حرفه‌ای دارد که توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن تِمِر را که در بالا به آن اشاره شد از این اپلیکیشن ساخته‌اند. با تمام این موارد پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع به کار و ایجاد تنظیمات مختلف، با ساز و کار ساختِ تم به‌وسیله این اپلیکیشن آشنا شوید.


تم ZT.art

ممکن است این اپلیکیشن در انتهای لیست قرار داشته باشد اما این امر از ارزش‌های آن کم نمی‌کند. بد نیست بدانید تیم پشت ZT.art تاکنون تم‌های بسیاری را برای لانچر GO، لانچر GO SMS و سایر اپلیکیشن‌های Go ایجاد کرده است.تم‌های این اپلیکیشن برای سلیقه‌های گوناگون طراحی شده‌اند. رنگ‌های شاد و مفرح در کنار رنگ‌های تند و جذاب به همراه رنگ‌های سیاه‌ و سفید و سنگین در تم‌های ZT.art به چشم می‌خورد. در بین تمامی این تم‌ها می‌توان به تم‌های Eternally، Obsidian و Fairy اشاره کرد، لازم به ذکر است که این تم‌ها به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده‌اند. البته طرفداران تم و زیباسازی رابط کاربری گوشی به خوبی می‌دانند که بیشتر تم‌های GO Launcher و GO SMS رایگان هستند و کاربر به‌راحتی می‌تواند تم دلخواه خود را انتخاب و نصب کند. برای استفاده از این تم‌ها حتما باید GO Launcher را نصب کرده باشید.