انجام موفقیت آمیز تعمیرات گرم واحد گندله سازی

رضا اسماعیل پور، رییس واحد گندله‌سازی از انجام موفقت آمیز تعمیرات گرم این واحد خبر داد . وی افزود: تعمیرات مذکور با آماده سازیها،تدوین دستورالعمل کلیه فعالیتهای اجرائی، هماهنگیهای لازم با بخشهای مرتبط و پیگیریهای مستمر با انجام نزدیک به چهل هزار نفر ساعت کار تعمیراتی، با نظم و انضباط و کیفیت بالا و بدون هرگونه حادثه ایمنی انجام شد. وی گفت: تعمیرات خطوط آسیاب، تعمیرات میکسرها، تعمیرات خطوط سیالات و تأسیسات، تعمیرات بخش دیسک، بازرسی و ترمیم نسوز سقف و بخش کولینگ کوره پخت،تعمیرات ریلهای قوسی لاورینگ ودرایو، تعمیرات فنهای پروسس، تعمیرات دورهای سیستم تخلیه کوره پخت،غبار گیرها و سرند،تعمیرات برق و ابزار دقیق، اصلاحات سیستم کنترل مشعلهای کوره پخت و اجرای بخش اولیه پروژه تکمیل ارتقای اتوماسیون واحد گندله سازی از جمله مهمترین فعالیتهای انجام شده در این تعمیرات بودند. رییس واحد گندله سازی یادآور شد: با اتمام این عملیات تعمیراتی ضمن افزایش آماده به کاری تجهیزات،شاهد ادامه روند تحقق اهداف کمی و کیفی در واحد گندله سازی خواهیم بود.

در همین خصوص حمزه علی جیلان، رییس تولید واحد گندله سازی نیز در ادامه با تقدیر از پرسنل تولید، تعمیرات اضطراری و نظافت صنعتی خاطر نشان کرد: فعالیتهای آماده سازی مربوط به تولید طبق برنامه زمانبندی، نقش به سزایی در آغاز و اتمام به موقع فعالیتهای تعمیرات داشته است. خدابنده، رییس برق و ابزار دقیق گندله سازی نیز با تشکر از پرسنل برق،ابزار دقیق و اتوماسیون واحد گندله سازی گفت: تشکیل جلسات آماده سازی و هماهنگی های قبل از انجام تعمیرات در اجرای مؤثر فعالیت های برق و ابزار دقیق و اتوماسیون به صورت ایمن نقش مؤثری داشته است. بدین منظور از همکاری نیروهای بخش برق تعمیرات و تعمیرگاه مرکزی، شرکت ایریسا و شرکت احیا فرآیند اسپادانا نیز قدردانی میگردد. بنا بر این گزارش عابدینی سرپرست تعمیرات مکانیک واحد گندله سازی نیز در این خصوص از کارکنان تعمیرات مکانیک واحد، برای صدور به موقع درخواست کارهای مربوط به بخش اعظم فعالیتها،پیگیری مراحل آماده سازی، نظارت و اجرای فعالیتهای تعمیرات دورهای با اولویت ایمنی تشکر نمود.

مهاجری رییس دفتر فنی تعمیرات ناحیه آهن سازی نیز با قدردانی از تلاش و حضور موثر کارکنان دفتر فنی تعمیرات، اظهار داشت: دفتر فنی تعمیرات واحد گندله سازی با برگزاری مرتب جلسات آماده سازی توقف تعمیراتی از چند ماه قبل و ارائه برنامه ریزی مناسب و به موقع بیش از ۲۲۰۰ فعالیت اجرایی تعمیراتی و کنترل برنامه و نیز برگزاری جلسات روزانه در این توقف تعمیراتی و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز نقش به سزایی در انجام موفقیت آمیز این تعمیرات برنامه ریزی شده داشتند. سید تقی حسینی، سرپرست اجرای پروژه های نگهداری و تعمیرات اساسی تعمیرات مرکزی نیز در خصوص این تعمیرات یادآور شد: حدود ۴۰ هزار نفر ساعت فعالیت در قالب بیش از ۱۴۰۰ درخواست کار توسط این قسمت اجرا گردیده است. انجام این حجم بالای فعالیت با رعایت گردش کارها و آماده سازی و اخذ و آموزش دستورالعمل های اجرایی و تخصیص منابع مورد نیاز شامل نیروی انسانی متخصص و ابزارآلات متناسب با فعالیتها بدون هیچگونه مغایرت ایمنی و شبه حادثه و حادثه،به نحو احسن و با کیفت مطلوب اجرا گردید. رئیس واحد گندله سازی در پایان از حمایت های همه مدیریتهای درگیر و همکاری و تلاش مجریان این عملیات تعمیراتی در بخشهای مختلف امانی و پیمانکاری تشکر و قدردانی کرد.