تبدیل لکه های صنعتی استان تهران به شهرکهای صنعتی خصوصی، مصوبه دولت و یک واقعیت است که البته معتقدیم اجرایی شدن این مصوبه قطعا باید منطبق با مفاد آن و رعایت مسائل قانونی و دغدغه های دستگاههای ذیربط باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن استان تهران که با حضور مدیر کل محیط زیست، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران و مدیران ارشد و کارشناسان استانداری، جهاد کشاورزی و معاونین سازمان ذیربط در محل این سازمان برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: صدور مجوز پروانه بهره برداری شهرک صنعتی خصوصی برای چند مورد لکه‌های صنعتی مصوبه ای در جهت ساماندهی واحدهای صنعتی استان است که باید اجرائی شود و مشکلات اجرائی آن نیز با هماهنگی دستگاههای استان برطرف گردد.
صادقی خاطر نشان کرد: ساماندهی لکه های صنعتی موجود باید براساس روال کارشناسی و رعایت کلیه جوانب انجام شود و ضمانتهای اجرائی لازم نیز برای جلوگیری از ایجاد واحدهای صنعتی فاقد مجوز برقرار گردد تا این معضل حل شود .
در پایان این جلسه مقرر شد موضوع اجرای مصوبه هیات دولت در خصوص ۸ مورد لکه‌های صنعتی مورد بحث به کارگروه آمایش گزارش شود تا مصوبات لازم اخذ گردد. ضمنا مصوب شد بحث ساماندهی بقیه لکه های صنعتی در جلسات آتی ادامه پیدا کند.
حاضران در جلسه برای بررسی بیشتر موضوعات مطرح شده اعلام آمادگی کردند.

pic1
*یدالله صادقی : تبدیل لکه های صنعتی استان تهران به شهرکهای صنعتی خصوصی، مصوبه دولت و یک واقعیت است که البته اجرایی شدن این مصوبه قطعا باید منطبق با مفاد آن و رعایت مسائل قانونی و دغدغه های دستگاههای ذیربط باشد