پروژه کوه نخودی یک طرح فرا منطقه ای است
دنیای اقتصاد: مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان گفت: پروژه کوه نخودی یک طرح فرا منطقه ای است که تکمیل آن بیش از یک دهه زمان نیاز دارد .
محمدهویدا افزود: با توجه به اینکه در غرب اصفهان کوه صفه واقع شده و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند ، مدیریت شهری اصفهان در صدد برآمد که در شرق اصفهان نیز چنین امکانی را برای شهروندان و گردشگران فراهم آورند که البته بخشی از نیاز تفریحی شهروندان با ایجاد شهر رویاها محقق شده است. وی ادامه داد: امسال برای اجرای پروژه های عمرانی کوه نخودی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد، پیمانکار آن انتخاب و زیرساخت های آن در حال مهیاشدن است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان به پروژه های شاخص سال جاری شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: در ۳ ماه گذشته روکش آسفالت معابر در سطح این منطقه با مصرف بالغ بر ۱۳ هزار تن آسفالت اجراشده و در صدد هستیم در صورت فراهم بودن شرایط جوی ، تا پایان امسال این رقم را به ۲۰ هزار تن افزایش دهیم.

هویدا خاطرنشان کرد: نکته دیگر اجرای سه پروژه دیگر که از دیدگاه مردم در قالب یک پروژه از آن یاد می شود، حدفاصل بیمارستان چمران تا پینارت و از میدان پینارت تا ارغوانیه که مرز بین شهرداری مناطق ۴ و ۱۵ می باشد، است. وی اضافه کرد: طول این پروژه حدود ۲۵۰۰ متر و عرض آن ۶۰ متر می باشد که در قالب ۲ باند کندرو و ۲ باند تندرو و روپوش وسط و فضای سبز پیش بینی شده است.
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه بالغ بر 12 هزار مترمربع نیاز به آزادسازی دارد، گفت:از 3 ماه قبل با آغاز فعالیت بنده در منطقه 4 شهرداری اصفهان ،هفته ای 3 روز جلسات توافق در این منطقه تشکیل و از مالکین برای حضور در این جلسات و تحقق آزادسازی دعوت می شود .وی تاکید کرد:در صدد هستیم پیرو وعده ها و قول هایی که به شهردار اصفهان و شهروندان دادیم ، اگر شرایط مالی اجازه بدهد تا پایان امسال آزادسازی این پروژه که بیش از یک دهه مردم انتظار تحقق آن را داشتند ، به اتمام برسد.