دنیای اقتصاد: چهل وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۴ همزمان با تهران در ۵ استان دیگر کشور در بخش های فیلم داستانی بلند، فیلم داستانی کوتاه، فیلم مستند، فیلم مستند آموزشی و انیمیشن برگزار شد و طی آن فولاد مبارکه به عنوان حامی پروژه حضور یافت تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف اطلاع رسانی پیرامون فعالیت های شرکت فولاد مبارکه در حوزه ارتباط با جامعه و بویژه در رده سنی کودک و نوجوان با برپایی غرفه ای در سینما فلسطین تهران در این جشنواره حاضر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، این شرکت در این جشنواره و در سینما فلسطین تهران که با 3 سالن با ظرفیت مجموعا 900 نفر یکی از مراکز اصلی نمایش دهنده فیلمهای جشنواره بود به عنوان حامی جشنواره فیلم رشد، حمایت خود را از این سیاست آموزشی به منصه ظهور گذاشت.

گفتنی است در مراسم پایانی جشنواره فیلم رشد، که با حضور داوران ایرانی و خارجی، مسئولان آموزش و پرورش، نمایندگان نهادهای حامی جشنواره و جمعی از هنرمندان، فرهنگیان، دانش آموزان و فعالان عرصه فیلمسازی برگزار شد، برگزیدگان جشنواره چهل و پنجم معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست در سالهای اخیر آموزش و پرورش در قالب جشنواره فیلم های رشد موفق شده، رسانه های متنوع آموزشی و تربیتی را وارد برنامه درسی خود کند و به همین جهت فرصتهای بهره گیری از فیلم و فیلم آموزشی مرسوم شده است. همچنان که آموزش ابتدایی، مهم ترین رکن در تربیت نسل آینده است، فیلم آموزشی می تواند مؤثرترین نقطه برای فیلمسازی کشور باشد.