دنیای اقتصاد: رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: ادغام نمایشگاه‌های آرایشی و بهداشتی با نمایشگاه سلامت و تندرستی، نشان از ارتباط تنگاتنگ این دو حوزه دارد.
رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: ادغام نمایشگاه‌های آرایشی و بهداشتی با نمایشگاه سلامت و تندرستی، نشان از ارتباط تنگاتنگ این دو حوزه دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سید محمد رضا پاک نژاد در نشست خبری افتتاح پنجمین نمایشگاه بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی‌های پارکی در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار اظهار کرد: رویکرد این نمایشگاه، حمایت از کالاها و برندهای داخلی است.
وی تأکید کرد: در این نمایشگاه برندهایی که از مبادی رسمی کشور وارد شده و استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت و سایر نهادهای نظارتی را دریافت کرده اند، عرضه می شوند.
رییس اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اصفهان با اشاره به زمینه آشنایی مردم با برندهای معتبر داخلی و خارجی و فرهنگ مصرف و خرید درست در نمایشگاه ها، بیان داشت: 35 درصد از غرفه‌داران این نمایشگاه را تولیدکنندگان داخلی تشکیل می‌دهند که از نظر کیفیت، قابل رقابت با برندهای خارجی بوده و برخی از آن ها به دیگر کشورها نیز صادر می‌شود.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند حمایت هستند و این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای ایجاد این چتر حمایتی است.
پاک نژاد همچنین در بازدید از هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی‌های پارکی، از اهتمام اصناف اصفهان در حوزه اقدامات خیرخواهانه برای کودکان و معلولان زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان خبر داد.
وی اعلام کرد: اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در نظر دارد در دوره جدید با مشورت و همکاری ادارات ذی‌ربط حمایت جدی از معلولان و کم‌توانان ذهنی و جسمی داشته باشد.
پنجمین نمایشگاه بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک آموزشی و اسباب بازی‌های پارکی از روز 6 لغایت 10 مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان اصفهان دایر است