تفویض بخشی از اختیارات سازمان صنعت، معدن و تجارت به خانه صنعت و معدن استان تهران
*در این جلسه مقرر شد با توجه به مشکلات تکمیل اطلاعات سایت بهین یاب توسط متقاضیان، در صورت لزوم ورود اطلاعات متقاضی با نظارت و مشاوره خانه صنعت و معدن انجام شود جلسه نحوه تفویض اختیار بخشی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به خانه صنعت، معدن استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت و سید محمدرضا مرتضوی رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران به اتفاق معاونین و کارشناسان دو طرف حضور داشتند، پیرامون چگونگی صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی و تفویض بخشی از فرایند مزبور پیشنهاداتی مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
براساس این گزارش، با توجه به طراحی و اجرای سایت بهین یاب به عنوان گام اول در راه صدور جواز تاسیس و وجود مشکلات و معضلات تکمیل اطلاعات سایت توسط متقاضیان، پیشنهاد شد که در این مرحله و در صورت لزوم ورود اطلاعات متقاضی در سایت بهین یاب با نظارت و مشاوره خانه صنعت و معدن انجام گیرد.
همین گزارش حاکی است: در ادامه این مرحله همچنین مقرر شد پس از تائید خانه، صنعت ومعدن درخواست متقاضی وارد پروسه اجرای بعدی ( سایت هماهنگ) گردد.
در ادامه این گزارش، صادقی به مراحل مقدمات اجرایی مرحله دوم اشاره و تائید درخواست متقاضیان را با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از طریق خانه صنعت و معدن الزامی دانست.