تازگی، زندگی، مهیا پروتئین
شرکت مهیا پروتئین در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان شرکت برگزیده انتخاب و از تلاش‌های این مجموعه برای توسعه پایدار و حفظ کیفیت و ارزش‌های بنیادین در صنعت غذایی کشور قدردانی به عمل آمد.
مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین با استفاده از تجارب و سوابق صاحبان مجموعه در سه نسل گذشته، از سال ۱۳۴۶ در صنعت دامداری و دامپروری، کشتارگاهی و آلایشی- خوراکی فعالیت خود را آغاز نموده است. با توجه به تغییرات رخ داده در جامعه و فرهنگ مصرف مردم، مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه بسته بندی گوشت قرمز و سفید آغاز نموده است و در طول سالیان گذشته با تمرکز بر تازگی و حفظ کیفیت، محصولات متنوعی را به بازار مصرف عرضه نموده است و موقعیت خویش را به عنوان شرکت برتر در این صنعت تثبیت نموده است. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول متفاوت (گوشت گوسفند و گوساله، گوشت مرغ و فرآورده‌های گوشتی و هم چنین محصولات دریایی) در سبد محصولات مهیا پروتئین قرار دارد و طیف وسیعی از مصرف کنندگان، نیاز روزانه خود به محصولات پروتئینی را از طریق خرید محصولات تولیدی این شرکت مرتفع می‌نمایند. بهزاد درخور، مدیرعامل شرکت مهیا پروتئین، راز موفقیت مجموعه را در توجه به کیفیت محصول دانست و افزود: خط تولید شرکت مهیا پروتئین از بهترین و مرغوب ترین گوشت تولیدی در کشور استفاده نموده و با توجه به فرایند استاندارد تولید و بسته بندی گوشت در این شرکت به جرات می‌توان ادعا نمود که خرید محصولات بسته بندی تولید شده در صنایع غذایی مهیا پروتئین هم از نظر طعم، کیفیت و تازگی و هم از نظر قیمت به صرفه است.

مدیر عامل شرکت مهیا پروتئین در این رابطه عنوان کرد: اخذ استانداردهای معتبر بین المللی از قبیل گواهینامه ISO ۱۰۶۶۸ از کانادا، گواهینامهISO ۱۰۰۰۴-۲۰۱۰ از انگلستان، گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱، ISO۲۲۰۰۰، ISO ۱۴۰۰۱ از سازمان IMQ ایتالیا و هم چنین گواهینامه ایمنی و بهداشت (IQNET) و گواهینامه بین المللی سیستم ایمنی غذایی (HACCP) نشان دهنده تمرکز مجموعه در تولید محصول منطبق با شعار «تازگی، زندگی؛ مهیا پروتئین» بوده است. وی افزود: تمرکز بر نیازها و تقاضای مشتری از ابتدا تا کنون سرلوحه مدیران شرکت بوده و به همین منظور در چند سال گذشته شرکت مهیا پروتئین به عنوان شرکت پیشرو، اقدام به عرضه محصولات بسته بندی شده گوشت، مرغ، ‌ماهی و فرآورده‌های گوشتی در سوپرمارکت‌های معتبر سطح شهر نموده و با صرف هزینه زیاد برای ناوگان توزیع و نیروی انسانی، محصولات پروتئینی بسته بندی شده را در دسترس عموم مردم قرار داده است. این اقدام، باعث کاهش قابل توجه زمان دسترسی مصرف کنندگان به محصولات مورد نیاز و افزایش رضایت مشتری شده است. در حال حاضر مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به یکی از ۱۰۰۰ فروشگاه عرضه کننده محصولات مهیا پروتئین، محصولات مد نظر خود را خریداری کنند. این عدد روز به روز در حال افزایش بوده و در آینده نزدیک محصولات مهیا پروتئین در تمامی فروشگاه‌های معتبر استان‌های تهران و البرز عرضه خواهند شد.

پشتوانه حرکت رو به جلو سازمان در مسیر پیش رو، اعتمادی است که متولیان صنعت کشور به صنایع غذایی مهیا پروتئین داشته‌اند. شرکت مهیا پروتئین مفتخر است که در بیست و نهمین دوره تجلیل از تولید کنندگان بخش کشاورزی در دی ماه ۱۳۹۳ در سالن اجلاس سران در تهران، به عنوان تولید کننده نمونه کشوری، لوح تقدیر و یادبود همایش را از ریاست محترم جمهور، دکتر حسن روحانی دریافت نموده است. این افتخار در کنار سایر افتخارات مجموعه هم‌چون منتخب به عنوان یکی از صد برند برتر کشور از نخستین جشنواره بین المللی برترین نام‌های تجاری، برگزیده به عنوان برند برتر و کیفیت برتر از سازمان غذا و دارو در سه سال متوالی، تندیس و لوح تقدیر همایش تجلیل از صنعتگران نمونه استان تهران، انتخاب به عنوان تأمین کننده و کیفیت برتر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شهروند، منتخب واحد نمونه تولیدی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تندیس و لوح تقدیر طرح ملی سپاس از مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور و هم‌چنین انتخاب عنوان قهرمان صنعت در شش دوره متوالی، مدیران مجموعه را مصمم به ادامه افتخار آفرینی نموده و رابطه شکل گرفته میان مجموعه و مصرف کنندگان را مستحکم‌تر می‌سازد.

مدیر عامل شرکت مهیا پروتئین، برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره قهرمانان ملی صنعت ایران را در راستای حمایت از تولید داخل و بهبود شرایط اقتصادی کشور دانست و افزود: رقابت گسترده در دنیای امروز و وجود صدها نام تجاری در هر گروه از محصولات، مصرف کنندگان را با انبوهی از انتخاب روبرو ساخته و فرایند انتخاب محصول را دشوار می‌نماید. انتخاب و اعلام نام‌های تجاری برگزیده از سوی مراجع معتبر می‌تواند اعتماد لازم را برای مصرف کننده فراهم سازد تا در زمان خرید بدون دغدغه و با اطمینان از کیفیت محصول تولیدی خرید مطمئنی داشته باشند. مدیر عامل شرکت مهیا پروتئین در زمینه برنامه‌های آتی این شرکت، به تجهیز و راه‌اندازی مجتمع عظیم تولیدی مهیا پروتئین اشاره کرد و افزود: مدیران و کارکنان بخش توسعه شرکت، به شدت در حال تکمیل خطوط تولید و تجهیز زیرساخت‌های مجموعه جدید واقع در شهرک خوارزمی بوده و به فضل الهی با راه اندازی این مجتمع تولیدی ظرفیت تولید شرکت پنج برابر افزایش یافته و تولید و عرضه کلیه محصولات پروتئینی اعم از محصولات تازه و فرآوری شده در برنامه مجموعه قرار خواهد گرفت. وی برنامه ریزی صورت گرفته برای مجموعه مهیا پروتئین در سال ۱۳۹۴ نیز را به شرح زیر اعلام نمود:

• افزایش دو برابری در تعداد فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات با هدف سهولت در دسترسی به محصولات
• ورود به بازار محصولات دریایی و عرضه ماهی بسته بندی شده به صورت تازه
• تکمیل سبد محصولات پروتئینی با عرضه گوشت بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ
• تاسیس باشگاه مشتریان با هدف شکل دهی به خانواده بزرگ مهیا پروتئین و ارائه خدمات ویژه به اعضا