تسنیم- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار استان خراسان شمالی 5 میلیارد و 475 میلیون ریال به نیازمندان این استان کمک کردند.
به گزارش اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که شهریورماه امسال برگزار شد بیش از ۱۲۰۰ پایگاه مستقر شد که در سطح استان با همکاری نیروی رسمی و غیررسمی کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست را جمع‌آوری کردند.

سلیمی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن در ۸ مهرماه در مدارس استان برگزار شد، گفت: مجموعاً مبلغی بیش از ۵ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال به‌ صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌ شده که در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت. وی تعداد پایگاه‌های ۸ مهرماه را ۷۹۷ مدرسه اعلام کرد و افزود: این مدارس در روز ۸ مهر کمک‌های دانش‌آموزی را جمع‌آوری و بر اساس نیاز دانش‌آموزان بین آن‌ها توزیع کردند.
سلیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: سال گذشته از محل برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از سوی مردم خیر استان بیش از 5 میلیارد و 781 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده است.