سازمان ورزش شهرداری باید کم و کاستی‌ها را بپوشاند
دنیای اقتصاد: عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توقع اولیه و کف انتظارات از سازمان ورزش این است که بتواند مقوله ورزش اصفهان را هدایت کند و کم و کاستی‌های ورزش را بپوشاند.

رسول جزینی، ضمن قدردانی از شهردار منتخب اصفهان برای تسریع در اصلاح اساسنامه سازمان ورزش شهرداری، گفت: امیدواریم مدیریت سازمان ورزش شهرداری اصفهان به دست افرادی سپرده شود که نسبت به مباحث مدیریت ورزشی و رهبری ورزش آگاهی دارند تا مدیریت این سازمان تثبیت و لرزشی را که در بدنه است مدیریت کند.

عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر این‌که موضوع ورزش، از جمله موضوعات بسیار مهم در کشور و شهر اصفهان است خاطر نشان کرد: توقع اولیه و کف انتظارات از سازمان ورزش این است که یک هم‌افزایی با تمام نهادهایی که به‌نوعی با موضوع ورزش مرتبط‌‌اند صورت گیرد؛ تا بتواند مقوله ورزش اصفهان را هدایت کند و کم‌وکاستی‌های ورزش را بپوشاند و با این هم‌پوشانی گام‌های اساسی رو به‌ جلو در حوزه ورزش شهروندی و ورزش همگانی بردارد.

جزینی در خصوص ویژگی‌های کسانی که در سازمان ورزش باید به کار گرفته شوند، تصریح کرد: در درجه اول باید کسانی که در رشته‌های مختلف ورزشی تخصص دارند و یا قهرمانانی که در رشته‌های دیگر درس ‌خوانده‌اند در سازمان ورزش مشغول به فعالیت شوند.
وی ادامه داد: برای نیروهایی که در سازمان ورزش شهرداری مشغول می‌شوند باید دو پیش‌شرط در نظر گرفته شود، اول اینکه تجربه کافی در رشته ورزشی خود داشته باشند و دوم مدرک مرتبط ورزشی که اخذ کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هر صورت، اولویت اول به‌کارگیری نیرو در سازمان ورزش با ورزشکاران و متخصصین این حوزه است تا بتوانند حرکت رو به جلویی داشته باشند. جزینی ضمن گلایه از عملکرد نامطلوب سازمان ورزش در بحث برنامه‌ریزی خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد سازمان ورزش در بحث برنامه‌ریزی خیلی خوب عمل نکرده است و بیشتر در مسائل خود و حواشی درگیر بوده، زیرا در مقوله تاثیرگذاری در ورزش شهر عمل چندانی مشاهده نکرده‌ایم.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در سازمان ورزش شهرداری فقط و فقط به حوزه ورزش پرداخته شود.