ایران سرای من است

کارگردان: پرویز کیمیاوی

تهیه‌کننده: محمدرضا سرهنگی

بازیگران: بهزاد خداویسی، سعید پورصمیمی، پرویز شاهین‌خو، مهدی فقیه، محمد پورستار و معصومه اسکندری

خلاصه داستان: آخرین فیلم کیمیاوی با نقش‌آفرینی بهزاد خداویسی درباره سهراب زمانی نویسنده جوان کرمانی است که در حال نوشتن کتابی درباره تاریخ شعر کهن ایران زمین است که با موانع و ایرادات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شود. سهراب در حین گذر از مراحل ممیزی با شاعرانی همچون خیام، مولوی و ... دیدار می‌کند که این دیدارها اتفاقات جالبی را رقم می‌زند.

گاهی

کارگردان: محمدرضا رحمانی

تهیه‌کننده: امیر پورکیان

بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک میهمانی با تراژدی روبه‌رو می‌شوند. این فیلم سلفی سینمایی در شمال کشور مقابل دوربین رفته و برای اولین در تاریخ سینمای جهان و در یک رکوردشکنی دوربین روی دست بازیگران این فیلم می‌چرخد و پای فیلمبردار در میان نیست.

پشت در خبری نیست

کارگردان: شبنم عرفی‌نژاد

تهیه‌کننده: کیانوش عیاری

بازیگران: شهرام حقیقت‌دوست، مهراوه شریفی‌نیا، حسن موذنی، منصوره سپاه‌منصور، صالح میرزاآقایی، رضا رویگری، سوسن پرور، مهدی فریمان و رویا نونهالی

خلاصه داستان: نادر دزدی می‌کند و با جواهرات سرقتی به خانه‌ای که خواهرش پروین در آنجا پرستار خانگی است می‌رود. هادی نامزد پروین سرباز است. او مامور می‌شود به همراه لیلا که دادگاه حق حضانت فرزندش را به او داده به خانه شوهر سابقش بهروز برود.