مهدی قانونی- همیشه حاشیه ها پررنگ تر از متن بوده و خواهد بود. حاشیه های فوتبالی جزء همین حواشی است و به تمام ارکان و بخش های آن سرایت کرده است.

در هفته ای که گذشت انتخابات هیأت فوتبال استان اصفهان برگزار شد و علی اکبر ابرقویی نژاد که زودتر از برگزاری مجمع از انتخابات کناره گیری کرده بود، جای خود را پس از ۱۴ سال به امیر مسعود هراتیان مدیرعامل فولاد هرمزگان داد: نسخه ای که شبیه نسخه مجمع فدراسیون فوتبال پیچیده شده بود. هنگامی که علی کفاشیان دریافت که شاید نتواند اعضای مجمع را با خود همراه کند، صندلی خود را به تاج دیگر اصفهانی حاضر در انتخابات فدراسیون داد تا این جابه جایی ماهرانه حاصل یک سیاست و لابی گری انتخاباتی باشد. در اصفهان هم، هنگامی که علی اکبر ابرقویی نژاد انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرد، مشخص بود که او قرار است از امیرمسعود هراتیان در انتخابات حمایت کند و نکته قابل توجه، میزان تعداد آراء مشابه هر دو انتخابات بود.

نکته دیگری که در انتخاب هراتیان به عنوان رئیس هیات فوتبال مورد توجه قرار گرفت این بود که وی رئیس پروازی هیأت فوتبال استان خواهد بود که این موضوع با واکنش هراتیان روبرو شد و وی مدعی شد که در اصفهان سکونت دارد؛ اما این حرف مدیرعامل فولادهرمزگان نیز واکنش های زیادی را در هرمزگان به دنبال داشته است. کیانوش جهانبخش عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان در این ارتباط می گوید: متأسفانه تیم‌های ورزشی استان هرمزگان در بدترین شرایط اقتصادی بسر می‌برند اما مدیران صنایع هرمزگان به جای کمک کردن به توسعه ورزش این استان و حمایت از ورزش هرمزگان، به فکر مسؤولیت گرفتن در هیأت‌های ورزشی استان‌های دیگر هستند. در همین خصوص فریدون الهامی مشاور ورزشی استاندار هرمزگان نیز با تأسف‌بار خواندن انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان ریاست هیأت فوتبال اصفهان، افزود: آقای هراتیان اگر احساس دین به ورزش دارد چرا در هرمزگان انجام نمی‌دهد؟

یحیی از چین تا بیمارستان آتیه

یحیی گل محمدی در حالی که خبر سفر وی به چین برای حضور در کلاس هاى دانش افزایى زیر نظر مارچلو لیپى، منتشر شده بود سر از بیمارستان آتیه تهران درآورد تا زیر نظر پزشکان دوره نقاهت عفونت ریه خود را سپری نماید. یحیی گل محمدی به جای مسافرت به چین در بیمارستان بستری شد موجی از نگرانی را در بین هواداران و دوستانش ایجاد کرد، اما پس از مراقبت یک هفته ای پزشکان؛ از بیمارستان مرخص شد تا در منزل به استراحت بپردازد. تیم ذوب آهن در این مدت تمرینات خود را زیر نظر مجتبی حسینی ادامه داد و چند بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داد.همچنین عبدالله ویسی نیز که برای حضور در این کلاس دانش افزایی به چین رفته بود، با پایان یافتن دوره خود به جمع اردو نشینان تیم سپاهان در مشهد اضافه شد تا تیم خود را در دیدار دوستانه مقابل پدیده همراهی کند.

دورهمی خبرنگاران ورزشی در خانه وزنه برداری

خبرنگاران، عکاسان و ورزشی نویسان اصفهان با بهانه مجمع سالیانه خود، طی مراسمی در خانه وزنه برداری دور هم جمع شدند و شبی بیاد ماندنی را رقم زدند. این مراسم که به دور از مراسم های معمول و سخنرانی مدیران و مقامات استانی بود، به جشنی دوست داشتنی از سوی خبرنگاران برای خود ایشان بود. تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر و عکس ورزشی (عبدالله هاشمی، عباس فلاح، عباس افشاری، سید امید خاتون آبادی)، برش کیک یادبود گردهمایی اعضاء و برنامه های موسیقی، استندآپ کمدی و ضیافت شام از جمله برنامه های این مراسم بود. حضور پویش مردمی حامیان امید نصف جهان جهت حمایت از کودکان سرطانی نیز از دیگر اتفاقات خوب این نشست بود که تا پاسی از شب ادامه داشت.

طلای ناب رستم و سهراب در اصفهان

باشگاه ذوب آهن با برگزاری مراسمی از دو مدال آور المپیکی خود کیانوش رستمی و سهراب مرادی در کنارقدردانی از دیگر تیم های رشته های مختلف این باشگاه، تجلیل کرد.