بشارت به یک شهروند هزاره سوم کارگردان: محمد هادی کریمی
بازیگران: هنگامه قاضیانی، حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی، بیتا فرهی، مهدی احمدی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان، ساعد سهیلی، خاطره اسدی، شهرزاد کمال‌زاده و احمد ساعتچیان
خلاصه داستان: مینو در تب‌ و‌ تاب رسیدن به آرزویی است که سال‌ها انتظارش را می‌کشیده است، با یک دعوت مواجه می‌شود. دعوتی که یک سوی آن دشواری‌های طاقت‌فرسا است و سوی دیگر آرامشی که برای او بی‌معنا است. اما مینو اولی را بر می‌گزیند.

سر به مهر
کارگردان: هادی مقدم‌دوست
بازیگران: لیلا حاتمی، آرش مجیدی، خاطره اسدی
فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست بعد از ماه محرم و صفر در گروه سینمایی آزادی به نمایش درخواهد آمد. این فیلم سینمایی قرار بود اوایل مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآید که اکران آن به تعویق افتاد.pic۱
خلاصه داستان: داستان دختری است که برای رسیدن به خواسته‌ای دست به دعا می‌شود و در این مسیر اتفاقات خوبی برای او می‌افتد و... .

خسته نباشید
کارگردان: محسن قرایی و افشین هاشمی
بازیگران: غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و یدا... شادمانی
خلاصه داستان: داستان رومن و ماریا، زوجی جهانگرد است که از کانادا برای دیدن جاذبه‌های گردشگری شهر کرمان به ایران سفر می‌کنند و درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آنها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر می‌خورند تا اینکه مستخدم اخراجی هتل به کمک پسر عمویش برای آنها نقشه می‌کشند.