آکواریوم ناژوان مصداق بارز فرش قرمز شهرداری برای سرمایه گذاران خارجی است
دنیای اقتصاد_ شهردار اصفهان گفت: آکواریوم ناژوان به نوعی مصداق بارز فرش قرمز شهرداری برای حضور سرمایه گذاران خارجی در اصفهان است و امیدوارم این موضوع زمینه ساز حضور سایر شرکت ها در این شهر شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد، از روند تکمیل مجموعه آکواریوم شیشه ای و باغ خزندگان ناژوان بازدید کرد و برای سومین بار پیشرفت های این مجموعه را مشاهده کرد. شهردار اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که در شیوه فعلی مدیریت شهری به آن توجه شده ایجاد و توسعه فضاهای گردشگری جدید در شهر اصفهان است. وی ادامه داد: خوشبختانه اصفهان دارای جاذبه های مختلف گردشگری بوده اما با توجه به نیاز جوانان به ایجاد جاذبه های جدید، شهرداری پروژه مشترکی را با سرمایه گذاران خارجی آغاز کرده تا در این زمینه فضاهای نو و جذابی ایجاد کند.جمالی نژاد با اشاره به مجموعه آکواریم ناژوان و باغ خزندگان این منطقه بیان داشت: برای سومین بار در طول فعالیت تیم جدید مدیریت شهری است که از این دو مجموعه بازدید می شود و از همین رو باید این نکته را به شهروندان گفت که این دو مجموعه پیش از ایام عید امسال تکمیل می شود و در ایام نوروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود. وی به مشکلات این مجموعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه مشکلاتی از لحاظ تاسیساتی در این مجموعه وجود داشت که امیدواریم به زودی حل شده و روند تکمیل آن سرعت گیرد.

شهردار اصفهان پیرامون مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های شهرداری تاکید داشت: یکی از قول هایی که در ابتدای آغاز فعالیت تیم جدید مدیریت شهری مطرح شد، باز کردن پای سرمایه گذاران خارجی به اصفهان بود که خوشبختانه تاکنون بسترسازی و تعاملات در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم کلیه این فعالیت ها موجب افزایش گردشگر و جهانی تر شدن آن شود. وی گفت: مجموعه آکواریوم ناژوان بین شهرداری اصفهان و یک شرکت ترکیه ای در حال اجرا است، از سوی دیگر تعاملاتی نیز با یکی دیگر از شرکت های خارجی در زمینه ساخت هتل صورت گرفته که امیدوارم زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی در اصفهان را فراهم کند.