دنیای اقتصاد- شرکت آل اشپورت برای سه سال دیگر حامی و تامین کننده پیراهن تیم های ملی فوتبال ایران شد.جلسه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با مسئولان شرکت آل اشپورت روز شنبه برگزار و در نهایت این شرکت قرارداد خود را برای سه سال دیگر با این فدراسیون تمدید کرد. شرکت آل اسپورت پیش از جام جهانی 2014 برزیل، اسپانسر تیم های ملی فوتبال ایران شد اما همیشه انتقادهای فراوانی نسبت به کیفیت البسه های این شرکت وجود داشت. در همین رابطه، فدراسیون فوتبال در طول 6 ماه گذشته مذاکراتی را با چند شرکت دیگر تولید کننده البسه ورزشی انجام داد اما در نهایت بار دیگر قراردادش را با آل اشپورت تمدید کرد.قرار است، مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور سرمربی و کاپیتان این تیم در روزهای آینده برگزار شود.
شرکت پوما نخستین اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال ایران بود که ملی پوشان در چند دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین با البسه این شرکت راهی میدان شدند. اما مسئولان وقت فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب، آدیداس را پیراهن شاگردان حشمت مهاجرانی برای حضور در جام جهانی معرفی کردند. آدیداس باز هم بر تن ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه نقش بست تا این تیم با لباس قرمز رنگ، نخستین پیروزی تاریخ خود را در این رویداد مهم جهانی برابر آمریکا جشن بگیرد.تیم ملی فوتبال ایران هشت سال بعد برای سومین بار جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد اما این بار شرکت پوما اسپانسری این تیم در جام جهانی آلمان را بر عهده گرفت و با طرح نشان (لوگوی) بحث بر انگیزش بر سر زبان ها افتاد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نیز پیش از جام جهانی 2014 برزیل، گزینه جدیدی را به غیر از پوما و آدیداس برای اسپانسری پیراهن های تیم ملی فوتبال انتخاب کردند. فدراسیون فوتبال در نهایت با مسئولان شرکت آل اشپورت آلمان به توافق رسیدند تا این تیم با البسه این شرکت و طرح یوزپلنگ ایرانی گام به برزیل بگذارد. این شرکت به دلیل کیفیت پایین البسه، اشتباه در طراحی یوزپلنگ ایرانی و اختلافش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، حواشی فراوانی را در مدت قراردادش با فدراسیون فوتبال ایجاد کرد به طوریکه مسئولان این فدراسیون قصد داشتند اسپانسر پیراهن های تیم ملی را تغییر دهند.مسئولان فدراسیون فوتبال در طول 6 ماه گذشته مذاکراتی را با چند شرکت صاحب نام انجام دادند اما در این هفتهبار دیگر با آل اشپورت برای سه سال به توافق رسیدند تا این شرکت البسه تیم های ملی را تا سال 2019 میلادی برعهده گیرد.