گالری آناهیتا
چند هنرمند آثار خود با تم مرگ را در یک نمایشگاه گروهی با عنوان «نیستن» به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه ۳۰ اثر نقاشی، فوتومونتاژ و طراحی از ۱۵ هنرمند روی دیوار گالری می‌رود. همه‌ این آثار با موضوع و تم مرگ کار شده‌اند و ابعاد مختلفی دارند. مرجان اندرودی، علی انصاری، دیاکو حسن‌نژاد، محسن حسین‌مردی، هیلدا خیرآبادی، هیرش خیرآبادی، الهام شیروی، ندا صمدی، نجوا عرفانی، اسماعیل قنبری، مهسا محمدی، علی مطلب‌نژاد، احسان میرحسینی و ژرژ هاشم‌زاده هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. نمایشگاه «نیستن» تا ۱۳ شهریورماه در گالری «آناهیتا» به نشانی خیابان قائم‌مقام فراهانی، پایین‌تر از خیابان مطهری، کوچه شبنم، شماره ۳، زیرزمین موسسه پرسش میزبان علاقه‌مندان است.

گالری اثر
معرفی یک هنرمند با رویکردی متفاوت، حضور در یک بی‌ینال بین‌المللی و نخستین نمایشگاه بعد از پایان تعطیلات تابستانی سه فعالیت تازه‌ نگارخانه «اثر» در دوره جدید فعالیتش است. در اطلاعیه‌ این گالری آمده است: نگارخانه اثر پیوستن «پیام مفیدی» - نقاش، انیماتور و فیلمساز ویدئویی - را به جمع هنرمندان «اثر» به اطلاع می‌رساند. او متولد ۱۳۵۹ در تهران و ساکن مونترال کانادا است.

ویدئوهای این هنرمند جوان با فیلمبرداری یا عکاسی صحنه‌پردازی شده و با طراحی روی هر فریم و بازگرداندن دوباره فریم‌ها به فیلم خلق می‌شوند. مفیدی در سال 1384 مدرک کارشناسی خود را در رشته گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد و در سال 1388 از دانشکده هنرهای تزئینی پاریس (لکول ناسیونال سوپریور) فارغ‌التحصیل شد. نگارخانه «اثر» در آرت‌فر بین‌المللی استانبول (آرت اینترنشنال استانبول) که از 13 تا 15 شهریور (4 تا 6 سپتامبر) در مرکز کنگره خلیج استانبول برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. در این آرت‌فر آثاری از ایمان افسریان، مجتبی تاجیک، رضا عظیمیان، سمیرا علیخانزاده، احمد مرشدلو و پیام مفیدی شرکت داده می‌شوند.«اثر» با نمایش‌های الهه حیدری با عنوان «حوالی اجسام» جمعه سوم مهرماه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. این نمایش تا روز 30 مهر ادامه دارد. نگارخانه «اثر» در خیابان برفروشان، روبه‌روی خانه هنرمندان ایران، شماره ١٦ واقع است.