رسول کربکندی- اهالی ورزش امیدوار هستند که در سال آینده، اتفاقات خوبی در حوزه ورزش رقم بخورد و این اتفاقات زمینه پیشرفت ورزش کشور را در بخش‌های مختلف فراهم کند. نخستین موضوع مد نظر در سال آینده از نگاه من باید اعتبارات، بودجه و امکانات ورزش باشد و مسئولان کشور و مجلس آینده باید این موضوع را در اولویت خود قرار دهند. به هر حال امروز سرانه ورزش استان اصفهان و بسیاری از شهرهای مختلف کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد و از سوی دیگر دستیابی به ورزش برای مردمی که وضعیت اقتصادی خوبی ندارند یکی از موضوعات مهمی است که از سوی بسیاری مغفول مانده است.
توجه به موضوع ورزش رایگان
در قانون اساسی، موضوع ورزش رایگان برای مردم عنوان شده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروز انجام ورزش برای مردم بسیار پرهزینه است و خانواده‌های کم‌بضاعت نمی‌توانند به ورزش راه پیدا کنند.متأسفانه امکانات ورزش در بسیاری از شهرهای ما با کمبودهای بسیاری مواجه است و در این راستا باید در هر شهر متناسب با مسائل مورد علاقه مردم امکانات مورد نیاز برای ورزش را فراهم کنند.

حمایت از بخش خصوصی
یکی دیگر از موضوعات مهم در این زمینه، نیاز به حمایت ویژه دولت از بخش خصوصی است و مسئولان دولتی باید بیش از گذشته در این زمینه اقدامات جدی صورت دهند.خیران ورزش‌یار باید مد نظر قرار گیرند و دولت مصوباتی را اختصاص دهد تا از این طریق، خیران را جذب کرده و مجوزهای لازم را برای آنها فراهم کند. این مسئله زمینه آن را فراهم می‌کند که فعالیت بخش خصوصی قانونمندتر شده و بهبود پیدا کند.

پیگیری موضوع فساد در ورزش
یکی از موضوعات مهم، بحث مطرح شده در مجلس گذشته پیرامون فساد فوتبال است و امیدوار هستم که نمایندگان مجلس این موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال کرده و مد نظر قرار دهند.به هر حال اینکه فساد در ورزش وجود دارد، انکارناپذیر است و فساد و بی‌قانونی در ورزش ما به میزان قابل توجهی وجود دارد و مجلس هم در زمانی طولانی و وقت‌گیر، به صورت تیتروار مسائل را عنوان کرد.با این وجود، به نظر من هنوز عزم جدی در زمینه برخورد با فساد وجود ندارد و باید در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت گیرد و نباید با پوشاندن مسائل و حذف برخوردها در این زمینه اقدام کرد.در کشورهای دیگر وقتی یک مدیر تخلفی در ورزش و فوتبال صورت می‌گیرد، مقابل دوربین‌های تلویزیونی به او دستبند زده و او را می‌برند اما در کشور ما هنوز در این زمینه رودربایستی صورت می‌دهند و این موضوع زمینه افزایش فساد را فراهم می‌کند.امیدوار هستم که مجلس آینده در زمینه پیگیری موضوع فساد در فوتبال تا به نتیجه رسیدن آن و برخورد با متخلفان موجود، اقدامات جدی را صورت دهد.