مشهد بهترین گزینه برای  سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور
دنیای اقتصاد-رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: مشهد بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی بسترهای لازم برای حضور این سرمایه‌گذران در مشهد را تسهیل کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، محمد حسین روشنک با بیان اینکه گردشگری، اقامت و خدمات، ظرفیت و مولفه‌های سرمایه‌گذاری در مشهد هستند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور شاخص‌های شهری مشهد را افزایش می‌دهد.
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای حضورسرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور درراستای سرمایه‌گذاری در مشهد، باید مولفه‌های سرمایه‌گذاری تهیه و تدوین شود.
وی راه‌اندازی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد را گامی در راستای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در پایتخت معنوی ایران ارزیابی کرد و افزود: همچنین باید مزیت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران معرفی و بسترهای لازم فراهم شود.روشنک با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد: مشهد از ظرفیت بالایی در بخش گردشگری و توریسم برخوردار است و حضور بیش از25 میلیون زائر در سال در مشهد، ظرفیت بزرگی را فراروی مدیران شهری قرار می‌دهد که آنها باید با برنامه‌ریزی از این فرصت‌ها در راستای توسعه مشهد مقدس استفاده کنند.
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به نقش معاونت اقتصادی شهرداری مشهد برای جذب سرمایه‌گذار گفت: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد می‌تواند بسترساز سرمایه‌گذاری‌ خارجی در پایتخت معنوی ایران شود و سرمایه‌گذاران ایرانی و غیرایرانی می‌توانند از خدمات ارائه شده توسط این سازمان برای سرمایه‌گذاری در مشهد بهره ببرند.