حمایت دولت از تمام سلایق  سیاسی در انتخابات 94
دنیای اقتصاد، گروه سیاسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت از تمام بازیگران و سلایق سیاسی حاضر در انتخابات 94 حمایت خواهد کرد. سیدمحسن صادقی در نشستی خبری که در دفتر معاونت سیاسی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: هر فردی که با تایید شورای نگهبان وارد عرصه انتخابات شود، مورد حمایت دولت خواهد بود و تلاش داریم با محوریت قرار دادن قانون از تشدید اختلافات جریانات داخل نظام جلوگیری کنیم تا سه جریان اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی در یک فضای سالم انتخاباتی فعالیت کنند.
معاون استاندار با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ صندوق اخذ رای برای انتخابات ۹۴ در استان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده خواهند داشت و ۶۰ هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در استان فعالیت خواهند کرد.
صادقی با بیان اینکه مشمولان ماده 29 اطلاعیه ستاد انتخابات کشور باید شش ماه قبل از آغاز ثبت‌نام نامزدهای مجلس و خبرگان رهبری استعفای خود را اعلام کنند، گفت: مهلت استعفای مشمولان از تاریخ 28 خرداد تا سوم تیر ماه امسال خواهد بود.
معاون استاندار زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس را از ۲۸ آذر تا چهارم دی ماه اعلام و تصریح کرد: داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری نیز می‌توانند از تاریخ ۲۹ آذر تا دوم دی ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.صادقی یادآور شد: تعداد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ۱۸ نفر و در مجلس خبرگان رهبری هفت نفر خواهد بود.