جواد اصغری شهردار منطقه 8 مشهد، از اهدای حقوق یک روز کارکنان و کارمندان شهرداری منطقه 8 به‌منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد. شهردار منطقه 8 با اعلام خبر فوق اظهار کرد: ما خدمتگزاران پایتخت معنوی ایران به عنوان بخشی از جامعه انقلاب اسلامی بر خود واجب می‌دانیم در دفاع از مردم مسلمان غزه قدم‌ برداریم و در کنار کمک‌های مالی کمک‌های معنوی نیز به مردم بی‌دفاع غزه صورت دهیم تا قوت قلبی برای جبهه مقاومت اسلامی باشد.


کسب مقام اول تربیت بدنی
شهرداری منطقه 4 بین مناطق
شهردار منطقه ۴ مشهد از کسب مقام اول تربیت بدنی این منطقه در بین مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: حوزه تربیت بدنی شهرداری منطقه چهار همچنین در سال گذشته براساس ارزیابی سالانه صورت گرفته در حوزه اماکن ورزشی مقام اول را کسب نموده است. شهردار منطقه 4 از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی محلات ویژه آقایان در رشته‌های تیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال و ... از مرداد ماه سال جاری تا آخر شهریور ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


شهردار مشهد در نشست با ساکنان منطقه ۲ مشهد:
رفع نیازهای حداقلی مناطق حاشیه شهر
در اولویت شهرداری قرار دارد
شهردار مشهد با تاکید بر اینکه در این دوره از شورای اسلامی شهر اقدامات و فعالیت‌های شهری بر پایه توسعه متوازن و عدالت‌محوری است، گفت: رفع نیازهای حداقلی مناطق حاشیه شهر در اولویت ما قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، سید صولت مرتضوی در نشست صمیمی با ساکنان این منطقه که در مسجد قائم‌المهدی واقع در بولوار توس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام باید نماد معنوی و فرهنگی باشد و ما بر این باور هستیم که این نماد را مسئولین با اجرای برخی ایده‌ها عملی کنند و مردم نیز باید ما را همراهی کنند.
مرتضوی با اشاره به اینکه مدیریت جدید شهری مشهد و شورای اسلامی شهر نگاهی توام با عدالت دارند، افزود: به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه‌ای داریم و یکی از دغدغه‌های ما رفع معضلات حاشیه‌نشینی است.وی در ادامه بیان کرد: طی دو سال اخیر برای منطقه منفصل توس که به شهر مشهد متصل شده، بالغ بر 25 میلیارد تومان هزینه شده که این هزینه صرف ساخت پارک‌های خطی، باغراه‌های اطراف بولوار توس، ساخت بولوار شاهنامه و غیره شده است.