صادرات پلی استیل به 33 کشور جهان
کارخانجات صنعتی پلی‌استیل به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان ملزومات آشپزخانه چراغ خاموش و بدون جنجال و هیاهوی رسانه‌ای به فعالیت مشغول است.
نیما سیدصالحی‌زاده قائم مقام مدیرعامل کارخانجات صنعتی پلی‌استیل در شهرهای تهران، تبریز و منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در دیدار مهندس یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و هیات همراه از تاسیسات تولیدی خرمدشت به تشریح پیشینه و عملکرد این شرکت پرداخت.
نیما صالحی زاده گفت: پلی استیل با بیش از ۲۰۰ مدل سینک ظرفشویی و ۱۰۰ مدل انواع اجاق گاز و هود یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده ملزومات آشپزخانه در ایران و خاورمیانه است.
پلی‌استیل به عنوان یکی از معتبرترین برندهای، تولیدکننده ملزومات آشپزخانه از جمله انواع اجاق‌گاز، سینک ظرفشویی و هود فعالیت خود را از سال ۶۱ در منطقه صنعتی سازمان آب تهران و تبریز آغاز کرد.
تاسیسات تولیدی طرح توسعه شرکت درمنطقه صنعتی خرمدشت در سال ۷۲ در زمینی به مساحت ۵/۱ هکتار و فضای سرپوشیده‌ای حدود یک هکتار احداث شد که با تکنولوژی روز اروپا و با بهره گیری از دستگاههای تمام اتومات، محصولات خود را روانه بازار می‌کند.
تاکید بر تولید محصولاتی با کیفیت موجب شده پلی‌استیل همگام با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه اقدام به الگوبرداری از جدیدترین محصولات اروپایی و آمریکایی کند.
پلی‌استیل با اعتقاد راسخ به اهمیت کیفیت و نقش قیمت در فروش محصولات، سیاست ارتقای مداوم کیفیت، کاهش هزینه‌های جاری برای کنترل قیمت محصول نهایی و توجه به اصل رضایتمندی مشتری را در دستور کار قرار داده است.ثمره این سیاست استقبال قابل توجه از محصولات این واحد در بازارهای داخلی و خارجی و کسب موفقیت در صادرات می باشد. از دیگر افتخارات پلی استیل می توان به واحد نمونه صادرات و واحد نمونه استاندارد اشاره کرد. پلی‌استیل که پیش از این عنوان اولین تولیدکننده سینک‌های سه‌لگنه را از آن خود کرده بود، برای تحقق این اهداف علاوه بر استفاده از تکنولوژی روز اروپا و بهترین مواد اولیه خود را از بهترین تولیدکنندگان اروپا و شرق آسیا تامین می‌کند. ادامه این تلاشها و جدیت و نوآوری های شرکت پلی استیل به ویژه در طراحی و ساخت قطعات و قالب ها با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای طراحی و ماشین آلات پیشرفته CNC در داخل کارخانجات موجب صادرات محصولات آن به بیش از ۳۵ کشور جهان شده است.
شرکت پلی استیل نشان و تندیس استاندارد و کیفیت شامل ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO و ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO و ۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ OHSAS را نیز دریافت کرده است.
مهندس صادقی در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در سایه سیاست دولت جدید برای حمایت از تولید بتواند به رفع این مشکل کمک کند.