دنیای اقتصاد- تیم فوتبال سپاهان در شرایطی هفته گذشته دومین دیدار آسیایی خود را پشت‌سر گذاشت که بر خلاف دیدار نخست، در این بازی عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشت و در نهایت بازی را به تیم میزبان خود واگذار کرد. در واقع طلایی‌پوشان اصفهان که در روزهای گذشته حاشیه‌های مختلفی از سر و کولشان بالا می‌رود، مقابل النصر در دیدار برگشت عملکرد بسیار نامناسبی از خود نشان دادند و تیم میزبان اجازه نداد که سپاهان پراز مهره و البته بسیار خطرناک، کار خاصی در این کشور انجام دهد.

تیم اصفهانی اگرچه در بازی نخست خود با عملکرد مناسب، توانست نظر منتقدان ایگور استیماچ را به خود جلب کند اما امروز و در شرایطی که این تیم علاوه بر مشکلات خود، با حاشیه‌ها مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند، باید هرطور شده، به انتظار پیروزی در سومین دیدار بنشیند. به هر حال سپاهان بعد از دو دیدار خانگی، روز ۲۵ اسفند با تیم لوکوموتیو در کشور ایران دیدار خواهد کرد و قطعاً استیماچ به تبع مدیریتش بر این تیم اصفهانی، روی موضوع تاکتیک‌های سپاهان و البته ضعف تیمی آن، کار خواهد کرد. اگرچه باخت دو بر صفر مقابل النصر نتیجه مد نظر هواداران و کادر فنی سپاهان نبود اما این تیم اصفهانی هنوز هم برای جبران، بازی‌های باقیمانده را در اختیار دارد و با کسب دو پیروزی دیگر، می‌تواند صعود خود را به دور بعد قطعی کند.

سپاهان و النصر تا کنون هر کدام ۳ امتیاز در اندوخته خود به همراه دارند و حالا هرکدام از این دو تیم که در دیدار ۲۵ اسفند خود آماده‌تر باشد و بهتر بازی کند، دوباره به صدر جدول بازخواهد گشت. طلایی‌پوشان اصفهان به خوبی می‌دانند که دیدار آینده آسیایی از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار است اما موضوع مهم درباره این دیدار، شرایط روحی آنها به شمار خواهد رفت. به هر حال نباید فراموش کرد که سپاهان با توجه به بحران‌های خود، برای دیدار مقابل لوکوموتیو، مشکلات بسیاری را پشت سر خواهد گذاشت اما امیدواری طرفداران این تیم، آن است که سپاهان هرطور شده در دو دیدار آینده لیگ خود به پیروزی برسد و به نوعی با روحیه مناسب، راهی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شود.