برترین اپلیکیشن‌های IOS در سال ۲۰۱۵
سال ۲۰۱۵ سال بسیار خوبی برای صاحبان محصولاتی با سیستم ‌عامل iOS بود. چرا که اپل در این سال سیستم عامل iOS 9 را با قابلیت‌های جدید فورس تاچ و مولتی تسکینگ روانه بازار کرد. به دنبال معرفی این سیستم‌عامل اپلیکشن‌های مختلفی هم با این سیستم عامل همگام شدند و هم اپلیکشین‌های کاربردی زیادی معرفی شدند. در ادامه بهترین‌ اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل iOS در سال 2015 را معرفی می‌کنیم.
Live GIF
یکی از جدیدترین ویژگی آیفون ثبت تصاویر زنده است. اما این اپ می‌تواند این قابلیت را چند برابر کند. هنگامی که شما یک عکس می‌گیرید دوربین چند ثانیه قبل و بعد آن را ضبط می‌کند و در اصل با فشار دکمه شاتر شما یک GIF همراه با صدا دارید. هنوز هیچ برنامه‌ای به کیفیت Live GIF تولید نشده است و سرعت این برنامه در تبدیل عکس‌ها به یک فایل متحرک GIF نیز فوق‌العاده است. این اپ با قیمت یک دلار و ۹۹ سنت از طریق فروشگاه آنلاین اپل در دسترس است.

Tweetbot 4
Tweetbot ۴ یکی از بهترین برنامه‌های توییتری است که می‌توانید برای سیستم عامل iOS خریداری کنید. این برنامه ۹ دلار و۹۹ سنتی ویژگی‌هایی مانند لمس سه بعدی و تقسیم چندگانه صفحه نمایش را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در کل اگر به شبکه اجتماعی توییتر علاقه دارید حتما این اپلیکیشن را دانلود کنید.

Workflow
نرم‌افزار Workflow مخصوص تولید کردن افزونه‌های قدرتمند است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید میانبر‌های مورد نیاز خود را مثلا برای یک مجموعه از عکس‌ها ایجاد کنید. در کل این نرم‌افزار می‌تواند برای کاربران پلت فرم‌های اپل بسیار کارآمد باشد. این اپ ۲ دلار و ۹۹ سنت قیمت دارد.

Periscope
پریسکوپ هم یکی دیگر از برنامه‌هایی است که کاربران توییتر عاشق آن می‌شوند. در این برنامه رایگان کاربران می‌توانند در یک محیط زنده با هم به گفت‌وگو بپردازند و به‌صورت آنلاین نیز تماس ویدئویی برقرار کنند. پریسکوپ را به تمامی عاشقان توییتر توصیه می‌کنیم.

VHS Camcorder
گاهی اوقات دور هم جمع می‌شویم و فیلم‌های قدیمی را تماشا می‌کنیم. همان فیلم‌هایی که برای همه ما خاطره ساز است. حالا با کمک اپلیکیشن VHS Camcorder می‌توانید فیلم‌هایی به سبک دهه ۷۰ ضبط کنید و خودتان و اطرافیانتان را نیز سرگرم کنید. این برنامه در اپل استور بسیار پر طرفدار بوده است. این اپلیکیشن ۳ دلار و ۹۹ سنت قیمت دارد.

Layout from Instagram
اینستاگرام از زمانی که از سوی فیس‌بوک خریداری شد تغییرات زیادی را به خود دیده است. اپلیکیشن Layout from Instagram نیز می‌تواند تغییری شگرف در دید شما نسبت به اینستاگرام ایجاد کند. این اپلیکیشن که مخصوص ایجاد افکت روی تصاویر شما است می‌تواند خدمات متنوعی را به شما عرضه کند. درست است که این برنامه رایگان است اما فقط دقت کنید هنگامی که بعضی از فیلتر‌ها را توسط نرم‌افزار اعمال می‌کنید، باید این نرم‌افزار روی گوشی شما نصب باشد و با پاک کردن نرم‌افزار بعضی از فیلتر‌ها از بین خواهد رفت.

The Robot Factory
ربات‌ها بسیار سرگرم‌کننده هستند و می‌توانند کودکان را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارند. اپلیکیشن The Robot Factory یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه ساخت و طراحی ربات‌ها است. ربات‌های طراحی شده از سوی این اپلیکیشن ۳ دلار و ۹۹ سنتی می‌تواند در شرایط مبتنی بر فیزیک دنیای واقعی قرار بگیرد و می‌توانید ببینید که این اثرات برای هر قسمت چگونه خواهد بود. البته این برنامه برای مهندسان جوان نیز بسیار جذاب خواهد بود.

Prune
در این بازی مینیمالیستی زیبا، درخت زیبای شما به سمت خورشید رشد می‌کند در حالی که باید مواظب باشید به آن آسیبی نرسد. مسیر‌های عجیب غریبی در بازی وجود دارند اما تمام آنها به آرامش بخش بودن این بازی افزوده است. به تمام کاربران پلت فرم اپل پیشنهاد می‌کنیم که این بازی ۳ دلار و ۹۹ سنتی را از دست ندهند.

LinkedIn
لینکدین یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تخصصی در حوزه کار است. در آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS این شبکه اجتماعی هم کمی دستخوش تغییر شد و برای کاربران خوشایندتر شده است. در این بروزرسانی برخی از ویژگی‌ها به لینکدین اضافه شده که کار را برای کاربران لذت بخش‌تر می‌کند.

Pixelmator
Pixelmator نیز یکی از بهترین برنامه‌هایی است که امسال برای سیستم عامل iOS معرفی شده است. نسخه iOS این نرم‌افزار به خوبی نسخه مک و حتی بهتر از آن کار می‌کند و از ویژگی‌های سه بعدی و مداد اپل نیز پشتیبانی می‌کند. تا پیش از این نسخه مک پیکسومیتور یک رقیب برای فتوشاپ بود در حالی که حالا نسخه iOS نیز رقیبی برای فتوشاپ در دنیای گوشی‌های به حساب می‌آید. این اپ ۴ دلار ۹۹ سنت قیمت دارد

Microsoft Outlook
برای چک کردن ایمیل‌های در سیستم عامل iOS یکی از بهترین راه‌ها استفاده از مایکروسافت اوت لوک است. در آخرین نسخه‌ای که برای سیستم عامل iOS معرفی شد اوت لوک تغییراتی را به خود دید به‌صورتی که حالا از قدرتمندترین‌های بازار است که به کمک آن می‌توانید روی گوشی یا تبلت به راحتی کارتان را انجام دهید.

Snapseed
هنگامی که گوگل Snapseed را خریداری می‌کرد باید حدس می‌زدیم که این نرم‌افزار ویرایش عکس در آینده به‌روزرسانی‌های شگفت انگیزی را دریافت کند. در Snapseed هر چه که بخواهید موجود است از ابزار‌های جدید گرفته تا افکت‌ها و فیلتر‌های تازه که همیشه باید همراه یک عکاس باشد.

Overcast
Overcast یکی از بهترین برنامه‌های حال حاضر iOS در زمینه پادکست است. در به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار پرداخت درون برنامه‌ای از آن حذف شده است و تمامی ویژگی‌های نرم‌افزار رایگان عرضه می‌شوند. حتی علاوه بر آن ویژگی‌های جدیدی مانند لیست پخش هوشمند و استریمینگ سپورت به آن اضافه شده است.