دنیای اقتصاد: رییس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: اگر عده‌ای از هم‌اکنون بخواهند فضای انتخابات را به نفع خودشان مصادره کنند یا تخلفاتی در این زمینه داشته باشند و یا در فضای سایبری مرتکب تخلف شود دادگستری طبق مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اصفهان احمد خسروی وفا در دومین جلسه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای سایبری گفت: رویکرد این ستاد ابتدا تذکر و پیشگیری و در مراحل بعدی اقدامات و تصمیمات قضایی خواهد بود.

رییس‌کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: اگر واقعاً عده‌ای از هم‌اکنون بخواهند فضای انتخابات را به نفع خودشان مصادره کنند یا تخلفاتی در این زمینه داشته باشند که آن تخلفات منطبق با قانون انتخابات باشد و یا در فضای سایبری مرتکب تخلف شود دادگستری طبق مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد. وی تأکید کرد: آنچه در دستگاه قضایی به دنبال آن هستیم رویکردی کاملاً قانون‌مدارانه است چراکه می‌دانیم هر اقدامی باید دارای عنصر قانونی باشد. خسروی وفا افزود: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابی همگام با ستاد تشکیل شده در تهران پیش خواهد رفت و آنچه در مصوبات آن ستاد مطرح است در اینجا نیز پیگیری خواهد شد. رییس‌کل دادگستری استان اصفهان در پایان آگاهی بخشی به مردم در مورد کلیه مسائل انتخاباتی را از اولویت‌های لازم برشمرد. تصریح کرد: تک‌تک افراد بایستی مراقب فضای سایبری و موتورهای جستجوی اینترنتی باشند و اطلاعات شخصی خود را که باعث سوءاستفاده خواهد شد در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند.