سرمایه‌گذاری در ورزش و دستیابی به اهداف کلان

ششمین المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون با معرفی نفرات و تیم‌های برتر مسابقات به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون، در مراسم اختتامیه این المپیاد، سیدباقر فتاحی عضو هیات مدیره که همراه سایر مدیران ارشد بانک در این مراسم حضور یافته بود، در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه برنامه‌ها گفت: برگزاری چنین المپیادهایی فرصت دیدار همکاران را فراهم می‌آورد و شور و نشاط آنها به تمام کارمندان و مدیران بانک منتقل می‌شود تا همه ما در راستای اعتلای بانک توسعه تعاون گام برداریم، با اثرگذاری موجب ارتقای جایگاه تعاون در حوزه‌های گوناگون اقتصادی شویم و از این طریق باعث تقویت خانواده و بخش تعاون در نظام اقتصادی کشور باشیم. وی به المپیادهای برگزار شده بانک اشاره کرد و گفت: در هفت سالی که از عمر این بانک می‌گذرد، ما موفق شده ایم شش دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی برگزار کنیم که از این نظر نسبت به سایر بانک‌ها در رتبه بالایی قرار داریم.

فتاحی از همراهی و همکاری سایر اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک تشکر کرد و یادآور شد: همراهی این بزرگواران سبب شد تا المپیاد به شکلی مطلوب در بانک نهادینه شود و امیدوارم بتوانیم با تلاش جمعی همه همکاران و پرسنل خدوم بانک، شاهد رشد و تعالی همه جانبه بانک باشیم. فتاحی ضمن تجلیل و تشکر از بانیان، حامیان و مجریان المپیاد به برنامه‌های فرهنگی انجام شده در طول این رویداد اشاره کرد و گفت: رشد برنامه‌ها و شاخص‌های فرهنگی زمینه ساز توسعه پایدار و اشاعه ارزش‌ها در جامعه است و به همین دلیل باید به مقوله فرهنگی المپیاد نگاه جدی داشته باشیم.

در ادامه این مراسم، مدیر امور منابع انسانی بانک در سخنانی ضمن تقدیر از مجریان و گردانندگان این المپیاد، حضور بانشاط همکاران سراسر کشور در این گونه برنامه‌ها را سبب ایجاد همدلی و محبت بیشتر میان آنها دانست و ابراز امیدواری کرد، همکاران با بهره گیری از فضای ایجاد شده بتوانند این شور و نشاط و سرزندگی را در محل کار خود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک به کار بندند. رسول ارجمند به جمعیت جوان بانک اشاره کرد و گفت: به اعتقاد ما سرمایه‌گذاری در ورزش و برگزاری المپیاد می‌تواند بانک را در دسترسی به اهداف استراتژیک و عملیاتی خود هدایت کند. وی با اشاره به اهداف برگزاری این المپیادفرهنگی- ورزشی خاطرنشان کرد: ارتقای کارایی و بهره‌وری نیروی انسانی در بانک، کاهش هزینه‌های درمان و پیشگیری از پدیده فرسودگی شغلی کارکنان، تقویت مناسبات سازمانی، کارهای تیمی و گروهی و ارتقای رفتار سازمانی و ارج نهادن به ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد است.

مدیر امور منابع انسانی افزود : در المپیاد ورزشی کارمندان در قالب تیم‌های ورزشی همراه با تلاش جمعی برای کسب مدال قهرمانی و در قالب کارهای گروهی و سازمانی آموزش می‌بینند و تمرین می‌کنند. این امر سبب می‌شود کارکنان و به ویژه نیروهای جدید دریابند که موفقیت زاییده برنامه ریزی، سازماندهی و تلاش جمعی است و این تجربه در عمل و در حوزه‌های کاری بانک را در تحقق اهداف کلان یاری خواهد کرد.

در ادامه این مراسم تیم‌ها و نفرات برگزیده در رشته‌های فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز و دو و میدانی مدال‌ها و جوایز خود را از دست مدیران حاضر در جلسه دریافت کردند. به این ترتیب با به پایان رسیدن مسابقات رده سنی بزرگسالان و انتخاب تیم‌ها و نفرات برگزیده، مسابقات رده سنی پیشکسوتان بانک آغاز شد. در این مراسم علاوه بر اعضای هیات مدیره بانک و مدیران ارشد ستادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و دیگر شخصیت‌های ورزشی استان نیز حضور داشتند.