پلی از دانشگاه به صنعت

دنیای اقتصاد- سه شنبه ۲۳ آذر ماه ۹۵ و در هفته پژوهش همایش داستان ۲۲ سالگی تنی چند از مدیران بخش خصوصی در راستای پلی از دانشگاه به صنعت مدیریت و کارآفرینی به میزبانی و همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و کلوپ مدیران با حضور بیش از ۳۰۰ دانشجو و ۱۰۰ مدیردر سالن آمفی تاتر دانشکده برگزار شد.

هدف از طراحی این همایش نزدیک کردن مدل ذهنی دانشجویان به مدیران و کارآفرینان بود تا با الهام بخشی و ایجاد انگیزه و نشاط در دانشجویان بتواند به تولید سرمایه های اجتماعی کشور عزیزمان کمک کند. سخنان علی مشهدی، معاون پژوهشی و فناوری دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی، و لیدا تیموری، مدیرعامل کلوپ مدیران آغازگر همایش بود.

در ادامه سید حسن هاشمی رییس هیات مدیره شرکت گرین وب، یوسف مذهب مدیر عامل شرکت نرم افزاری آموت، فرزاد فرهوش رییس هیات مدیره شرکت نرم افزاری محک، فریناز علی اصغری رییس هیات مدیره شرکت معماری ستاوند پاژ، سعید حسین زاده مدیر عامل واحد پخش هلدینگ پال، جمیل نیک اندیش عضو هیات مدیره کلوپ مدیران و مشاور کسب و کار، علی حکیمیان رییس هیات مدیره کارخانه‌جات چوب و مبل دقت، محسن روشنک مدیر عامل بازرگانی سیستم صبا، سید مهدی علاقه‌بند مدیر عامل شرکت داده گستر، علی خالق‌نیا مدیر عامل شرکت مبتکران اقتصاد شرق و لیدا تیموری مدیر عامل کلوپ مدیران هر کدام در ۱۰ دقیقه داستان ۲۲ سالگی خود و رمز و راز های موفقیت در کارشان را در قالب داستان واقعی شرح دادند. این برنامه با استقبال دانشجویان مواجه شد و از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به طول انجامید.

نقطه وصل و فال نیک این همایش، اعلام آمادگی تمامی مدیران برای ایجاد بستری در راستای پیشرفت دانشجویان عزیز و ارتباط بیشتر آن‌ها با صنعت بود. مدیران و کارآفرینان راه‌های ارتباطی خود را به دانشجویان گفتند تا این سرمایه‌های اجتماعی بتوانند از طریق تعامل با یکدیگر، به رشد بیشتری در زمینه فردی، سازمانی و اجتماعی نائل شوند. در خاتمه همایش ضمن تقدیر از سخنرانان توسط میزبانان به ۱۰ نفر از دانشجویان به قید قرعه عضویت در سینما مدیر کلوپ مدیران اهدا شد تا آغاز گر تعامل و انتقال دانش بین مدیران و دانشجویان باشد.