تلویزیون آندرویدی دوو، نخستین تلویزیون آندرویدی در بازار ایران است. در این تلویزیون از سیستم‌عامل آندروید نسخه 4.2.1 استفاده شده است. البته این نسخه از آندروید با اعمال برخی تغییرات توسط شرکت انتخاب و اضافه شدن چندین نرم‌افزار فارسی روی آن قابلیت نصب، روی این تلویزیون را پیدا کرده است.
این تلویزیون می‌تواند به‌صورت مستقیم از کارت‌های حافظه و از طریق USB، تمامی اپلیکیشن‌های موردنظر کاربر را دریافت و نصب کند. تلویزیون آندرویدی دوو از پردازنده دو هسته‌ای (CPU dual core) و پردازنده گرافیکی مستقل (GPU graphic process unit) بهره می‌برد. این تلویزیون همچنین از ۴ گیگابایت حافظهeMMc برخوردار است که تا یک ترابایت حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند.
امکان کنترل این تلویزیون توسط هر دو سیستم‌عامل آندروید و iOS از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند است که با نصب اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون امکان پذیر می‌شود. این تلویزیون از USB ۳. ۰ پشتیبانی می‌کند که با توجه به حجم بالای برخی محتوا‌ها، سرعت بالای این درگاه، مشکل کند شدن پخش فایل‌های با حجم بالا را برطرف می‌کند.
این تلویزیون قابلیت پخش همزمان دو تصویر را به نحوی دارد که مصرف‌کننده می‌تواند با انتخاب ورودی‌های تلویزیون و استفاده از عینک‌های مخصوص، همزمان دو محتوای مختلف را در یک صفحه تلویزیون تماشا کند. صداهای این محتوا‌ها نیز از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود. این فناوری با توجه به برخورداری این تلویزیون از فناوری سه‌بعدی تکنولوژی passive امکان‌پذیر می‌شود و برای استفاده از این قابلیت باید عینک‌های ۳D این تلویزیون را استفاده کنید که نیازی به باتری و شارژ ندارد. این تلویزیون به صورت بدون قاب طراحی شده است.