مراسم بزرگداشت «استاد حسن ناهید»، نوازنده نی با شش دهه سابقه در هنر موسیقی سنتی با همکاری موسسه فرهنگی-هنری راد نواندیش، امروز ساعت ۵/۳۰، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
در این مراسم علیرضا پورامید مجری کار‌شناس موسیقی، بردیا صدرنوری موسیقی‌دان و نماینده موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، شهرام صارمی مدیرکانون موسیقی فرهنگ سرای ارسباران، سابقه هنری و نقش ارزنده استاد حسن ناهید در موسیقی سنتی ایرانی را مورد بررسی قرار می‌دهند.حسن ناهید متولد سال ۱۳۲۲ شهر کرمان است و با استادان بزرگ موسیقی نظیر مرتضی محجوبی، فرامرز پایور، منصور صارمی، نصرت‌اله گلپایگانی و... اجرای برنامه داشته که از این میان می‌توان به برنامه‌های موسیقی (گل‌های رنگارنگ، برگ سبز و ...) اشاره کرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به نشانی سیدخندان خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

جشن تولد ۱۴ سالگی هرمس
شهرام غلامی همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس نشر «هرمس» به برگزاری کنسرت «سه‌ عود» اقدام می‌کند.کنسرت «سه عود» به سرپرستی شهرام غلامی امروز و فردا در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. شهرام غلامی، یاسمین شاه‌حسینی و امید توفیقی (عود) و بهنام معصومی به عنوان نوازنده میهمان سازهای کوبه‌ای در این اجرا هنرنمایی کردند.نشر موسیقی «هرمس» در سال ۷۹ بنیان‌گذاری شد و در حال حاضر این شرکت زیر نظر رامین صدیقی و به صورت شرکتی مستقل به فعالیت می‌پردازد. هرمس با شعار «موسیقی برای موسیقی» در تلاش است تا نوآوری، جسارت و تجربیات جدید هنرمندان معاصر ایرانی را با علاقه‌مندان موسیقی به اشتراک گذارد.تولیدات «هرمس» به شکل رسمی در ایران، ترکیه، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، یونان، آلمان، هلند، لوکزامبورگ و بلژیک عرضه می‌شود. البته در برخی از کشورهای دیگر نیز از طریق واسطه و به صورت غیرمستقیم قابل‌دسترس است.