نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: ایجاد شهرک در مناطق حاشیه‌ای اصفهان بدون درنظر گرفتن امکانات نباید صورت بگیرد. احمد شریعتی اظهار کرد: همواره هنرمندان شهر اصفهان در گمنامی قرار دارند و متأسفانه از پتانسیل‌های هنرمندان و فرهیختگان این شهر به خوبی نامی برده نمی‌شود و این افراد شناخته نمی‌شوند. وی با اشاره به اینکه از گوشه و کنار شهرمان خبر نداریم، افزود: برای نمونه در منطقه ۱۰ با ایجاد شهرک غدیر با جمعیت بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر و ۴۵۰ خانه مسکونی، مردم این شهرک مسجد ندارند و برای ادای نماز باید با اتوبوس به نخستین مسجد بروند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ایجاد شهرک در مناطق حاشیه بدون درنظر گرفتن امکانات نباید صورت بگیرد. شهرک روشن دشت زاینده رود در منطقه سنگلاخی احداث شده و فاضلاب ندارد. هم چنین، یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال تهیه بودجه ۹۶ هستیم در نتیجه از شهردار اصفهان و مدیران برنامه ریزی خواهشمندیم به میزان املاک شهرداری، بازپرداخت های بومی در تدوین بودجه به صورت واقعی و قابل تحقق توجه کنند. کریم داوودی اظهار کرد: تحقق بودجه به خصوص برای مناطق باید مورد توجه مدیران مناطق و برنامه ریزان قرار گیرد به گونه ای که بودجه را براساس پتانسیل مناطق تنظیم کنیم. این عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه از تعریف پروژه های بدون اولویت در شهرداری خودداری شود، گفت: همچنین لازم است پروژه های فعلی نیز اولویت بندی شوند.

داوودی با بیان اینکه در سال جاری با مشکلاتی روبرو هستیم که کمیسیون تخصیص بودجه جوابگوی آن نیست، اضافه کرد: باید به صورت یک مسکن بودجه شهرداری را جراحی اساسی کنیم. از کمیسیون برنامه ریزی و بودجه می خواهیم از بزرگ شدن شهرداری جلوگیری کند. وی با اشاره به اینکه یک جسارت لازم است تا بودجه سال آینده به صورت تحقق پذیر ارائه شود، اظهار امیدواری کرد تعداد نفرات ستادها و مناطق در شهرداری نیز در بودجه گنجانده شود. این عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه مسؤولان هواپیمایی کشور قصد احداث ترمینال سرمایه گذاری خارجی در اصفهان را داشته اند، تصریح کرد: متأسفانه این سرمایه گذاری از اصفهان خارج شده و از استاندار، نمایندگان مجلس خواستاریم جهت ساخت و ساز ترمینال در سال آینده همکاری انجام دهند، علی رغم اینکه توافق اولیه این امر صورت گرفته است.