برگزاری دومین همایش تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان تهران
مظاهری: تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان تهران از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 اسفند ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از برگزاری دومین همایش تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، حمیدرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت : پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین همایش تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان تهران در سال ۱۳۹۱ که با استقبال بی‌نظیر واحدهای صنایع کوچک روبه رو شد، در نظر داریم دومین همایش را برگزار کنیم .
وی افزود: این همایش که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برنامه ریزی شده، با هدف توسعه صنایع کوچک، انتقال تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع و ایجاد زمینه فعالیت‌های جمعی جهت توسعه بازار برگزار می شود.
مظاهری تاکید کرد : با تشکیل کمیته ممیزی و داوری که شامل نمایندگان ۱۵ تشکل تخصصی - صنعتی است، از صنعتگران نمونه بنگاه‌های تولیدی و صنعتی که تلاشی شایسته و ارزنده در سال ۱۳۹۲ داشته‌اند، با اهداء تندیس زرین همایش، تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
دومین همایش تجلیل از واحدهای صنعتی نمونه استان تهران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.