شور و نشاط در اجرای پروژه‌های عمرانی
دنیای اقتصاد: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شور و نشاط در اجرای پروژه‌های عمرانی همچون طرح‌های تقاطع غیرهمسطح 25 آبان، استقلال و اشکاوند برقرار
است.

رضا امینی در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان به بازدید 3 ساعته از طرح های بزرگ عمرانی اشاره و اظهارکرد: با وجود اینکه بازار مسکن در رکود قرار دارد اما شور و نشاط در پروژه‌های عمرانی برقرار است. وی ضمن تشکر از حوزه عمران شهرداری و معاونت اداری مالی افزود: تامین هزینه‌های هنگفت برای اجرای پروژه هایی همچون میدان 25 آبان، پروژه استقلال و تقاطع غیرهمسطح اشکاوند در چنین شرایط سخت بسیار دشوار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سخنان خود با انتقاد از پوشش ساختمان های بلند مرتبه و بلاتکلیف اظهارکرد: نظارت بر ساختمان‌هایی که در معابر اصلی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، ضروری است چرا که این ساختمان ها علاوه بر آنکه سیما و منظر شهری را به شکل نا‌مطلوبی تبدیل می‌کنند، موجب نارضایتی مردم نیز می‌شوند. امینی ادامه داد: لازم است این موضوع از طریق حوزه های معاونت شهرسازی و خدمات شهری مورد بازنگری جدی و برنامه‌ریزی مناسب قرار گیرد. وی اضافه‌کرد: برخی ساختمان‌های شهر سالهاست به نمادهای زشتی تبدیل شده و مردم مجبورند مناظر زشت آن را تحمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سخنان خود از پوشش کارگاه‌ها و زیباسازی محیط های کارگاهی شهری انتقاد کرد و گفت: ضرورت دارد معاونین خدمات شهری، شهرسازی و سازمان زیباسازی به‌طور جدی در این زمینه وارد شوند، به خصوص برای ایام نوروز باید برنامه جامعی برای زیباسازی محیط‌های کارگاهی سطح شهر فراهم و اجرا شود. امینی بر لزوم ایجاد شبکه فاضلاب شهری در اصفهان تاکید‌کرد و افزود: شبکه فاضلاب اصفهان سالهاست که دچار فرسودگی شده و گاهی گوشه‌ای از شهر با مشکل جدی مواجه می‌شود. وی تصریح‌کرد: خیابان بزرگمهر ابتدای خیابان کسری در سال های گذشته بارها و بارها شکافته شده و مورد ترمیم قرارگرفته و هر روز نیز احتمال اشکالات جدیدی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان‌کرد: مدتی قبل نیز خیابان شیخ صدوق به مشکل مشابهی برخورد کرد و امروز هم در خیابان شیخ بهایی مشکل ایجاد شده است. امینی اظهارکرد: امید است قبل از اینکه شهر با مشکل جدی روبرو شود، مسئولین مربوطه با حمایت دولت نسبت به پیش‌بینی شبکه جدید فاضلاب شهری اقدام نمایند.