دنیای اقتصاد- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورا همیشه در مورد دو باشگاه شاخص اصفهان و حواشی پیرامون آن‌ها دغدغه داشته و دارند. یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، برگزار شد. این جلسه میهمانان ورزشی هم داشت. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، احمدرضا فقیهی معاون فنی- ورزشی این باشگاه و مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن در این جلسه حضور داشتند.

رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد حضور اعضای باشگاه ذوب‌‌آهن در جلسه شورای شهر اظهار داشت: اعضای شورا همیشه در مورد دو باشگاه شاخص فرهنگی- ورزشی اصفهان و حواشی پیرامون آن‌ها دغدغه داشتند و در صحبت‌های خود به نمایندگی از مردم خواستار کم شدن حواشی پیرامون این باشگاه‌ها بودند. وی ادامه داد: اعضای شورا در جلسات همواره خواستار همت همگانی برای موفقیت ذوب‌آهن و سپاهان می‌شدند چون ایجاد نشاط و شادمانی در آحاد مردم به واسطه موفقیت‌های این ۲ باشگاه در برنامه‌های مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، در اولویت قرار دارد. رییس شوراری اسلامی شهر اصفهان گفت: ذوب‌آهن امسال در سه جبهه مختلف رقابت می‌کرد که در ۲ جبهه موفقیت چشمگیری داشت. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۱۴ امتیاز در مرحله گروهی بهترین جایگاه را به دست آورد و در لیگ برتر نیز با وجود محدودیت‌ها و شرایط سخت باشگاه که ما هم کم و بیش در جریان این مسائل هستیم، رقابت تنگاتنگی با سایر تیم‌ها داشت و در جام حذفی نیز خوشبختانه به دیدار فینال راه پیدا کرد.

امینی افزود: یادمان نرود که تیم ذوب‌آهن در دو سال گذشته در شرف سقوط به لیگ دسته یک بود اما موفق شد با سرمربی گری فیروز کریمی در لیگ برتر بماند و سال گذشته نیز سهمیه آسیایی گرفت. امسال هم در دو جبهه خوش درخشید و در جبهه سوم که لیگ برتر بود، با تفاوت زیادی نسبت به دیگر تیم اصفهانی در رده ششم لیگ برتر قرار گرفت در حالی که اختلاف این تیم با صدر جدول کم بود. وی بیان داشت: امیدوارم با تدابیری که برای دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان اندیشیده می‌شود، در فصل آینده شاهد اتفاقات خوبی در آن ها باشیم. یکی از این تدابیر و اتفاقات، می‌تواند بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان باشد که برحسب قولی که مدیریت استان داده قرار بود در خردادماه به بهره‌برداری برسد که به نظر می‌رسد بتوان از مهرماه و برای لیگ شانزدهم از این ورزشگاه استفاده کرد. در ادامه این نشست، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه و عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل گذشته پرداخت.