دنیای اقتصاد: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پل‌های مکانیزه، عملکرد پل های معمولی را پیدا کرده است، گفت: قرار بود با نصب سنسور یا چشم الکترونیک این مشکل حل شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی اخیر شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های شهری که آماده بهره برداری است نباید به دلیل کمبود تجهیزات و یا اختلاف با پیمانکاران به تأخیر بیفتد و در اختیار شهروندان قرار نگیرد. وی افزود: لازم است شهرداری اصفهان مشکلات سر راه این‌گونه پروژه ها همچون برخی از مراکز فرهنگی، سالن مطالعه و پل های مکانیزه را برطرف نماید. عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پل‌های مکانیزه برج کاوه در منطقه 7 ، مفتح در منطقه 13، دانشگاه در منطقه 5 از جمله پروژه هایی هستند که متاسفانه علی رغم اینکه آماده بهره برداری می باشد هنوز در اختیار شهروندان قرار نگرفته است.

نصراصفهانی با بیان اینکه عرصه پل‌های مکانیزه و معمولی بعضاً در امر نظافت با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: پل‌های مکانیزه موجود یا دائم بکار است یا عملکرد پل های معمولی را پیدا کرده است که در این راستا قرار بود با نصب سنسور یا چشم الکترونیک این مشکل حل شود که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.