دعوت از  سرمایه‌گذاران برای حضوردرطرح‌های صنعتی
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه این سازمان برای نخستین بار به شناسایی ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی استان اقدام کرده است، از فراخوان این سازمان برای جذب سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها خبر داد. افشار فتح‌اللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های خالی زیادی در واحدهای صنعتی استان تهران وجود دارد، گفت: شناسایی ظرفیت‌های خالی و غیرفعال واحدهای صنعتی و تولیدی در استان تهران با هدف معرفی این بخش‌ها به افراد و سرمایه‌گذارانی که قصد راه‌اندازی واحدهای مشابه دارند، صورت می‌گیرد.
وی افزود: در واقع سازمان با شناسایی ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی، بانک اطلاعاتی را به وجود آورده و در اختیار فعالان صنعتی و اقتصادی قرار داده است که به موجب آن از هر گونه سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی سخت افزاری جدید جلوگیری به عمل آید.
فتح‌اللهی با بیان اینکه هم اکنون 17 هزار واحد شناسنامه دار صنعتی در استان تهران فعال هستند، اظهار کرد: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که بخواهند با استفاده از ظرفیت خالی موجود واحدهای تولیدی استان اقدام به تولید محصول با برند خود کنند، می‌توانند با مراجعه به سازمان ضمن امضای قرارداد، محصولات خود را تولید و به بازا ر عرضه کنند.
وی ادامه داد: این کار برای نخستین بار در استان تهران و کشور در حال اجراست و می‌تواند به عنوان یک الگو به تمامی واحدهای تولیدی سراسر کشور تعمیم یابد.
به گفته معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی با سرمایه‌گذاری فعالان صنعتی که قصد راه‌اندازی واحدهای مشابه را دارند، می‌تواند منجر به صرفه‌جویی مالی برای تولید کشور و نیز هدایت این سرمایه‌ها به آن بخش از صنعت شود که تاکنون برای راه‌اندازی آن هیچ کاری انجام نشده است .