ضرورت تشکیل انجمن واحد  برای تولیدکنندگان
علی تاجیک: در صورت رفع نیازها و مشکلات تولیدکنندگان شن و ماسه پرداخت حقوق دولتی اعضاء از 3 میلیارد تومان مصوب به بیش از 20 میلیارد تومان در سال افزایش می یابد
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان تهران پیشنهاد کرد: جهت حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و همچنین حفظ حقوق دولت، انجمنهای متشکل از تولیدکنندگان شن و ماسه آبرفتی، کوهی و بازیافت و آسفالت در استان تهران با هم ادغام و یکپارچه شوند و در قالب یک انجمن واحد اعلام موجودیت کنند.
علی تاجیک در گفت و گویی با برشمردن اهداف یک انجمن واحد گفت: با این اقدام، اولا مدیریت مصرف مصالح در استان ایجاد می شود و ثانیا بهره وری بیشتر از امکانات بالقوه موجود امکان پذیر خواهد شد.
وی افزود: حتی می توان این انجمن را در سطح کشور به صورت پایلوت درآورد تا همه تولیدکنندگان شن و ماسه بازیافت زیر چتر این انجمن قرار گیرند.
تاجیک مزایای تشکیل چنین واحدی را تسریع در امور و ادغام امکانات طرفین در یکدیگر دانست و تصریح کرد: قطعا با راه اندازی این تشکل واحد از سوء استفاده ها جلوگیری شده و مهمتر از همه، میزان پرداختی حقوق دولت بسیار بالا خواهد رفت.
به گفته وی، امتیاز دیگر این همگرایی و ادغام جلوگیری از رقابت ناسالم در این عرصه خواهد‌بود.
تاجیک سپس با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون کل نظارت و بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این ملاقات بنده به صراحت اعلام کردم که در صورت رفع مشکلات انجمن صنفی تولیدکنندگان شن و ماسه استان تهران به جای واریز سالانه ۳ میلیارد تومان حقوق دولتی از سوی اعضاء ، حداقل واریزی به بیش از ۲۰ میلیارد تومان افزایش خواهد‌یافت.