جریان‌های سیاسی نباید موضوع هسته‌ای را جناحی و رقابتی کنند
ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع هسته‌ای مساله ملی است و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نباید آن را به موضوعی جناحی و رقابتی تبدیل کنند.
محسن صادقی در شورای اداری شهرستان طرقبه شاندیز افزود: حداقل نتیجه حاصل از این مذاکرات، ایجاد شکاف عمیق در اجماع کشورهای قدرتمند در مقابل جمهوری اسلامی است. وی اظهار کرد: از سوی دیگر بین احزاب مختلف در داخل آمریکا و نیز بین اروپا و آمریکا، میان رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای مرتجع عرب منطقه شکاف ایجاد شد و اهداف عمده و اصلی جمهوری اسلامی ایران نیز در بیانیه سوئیس محقق شد.
صادقی گفت: با این حال غربی‌ها قابل اعتماد نیستند و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عرب منطقه نیز در قالب آنچه در یمن انجام می‌دهند تلاش بسیار در تاثیرگذاری بر این بیانیه و توافق بعد از آن دارند. وی گفت: باید با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی، این همراهی و همگامی در همه بخش‌ها به ویژه در عرصه سیاسی و میان تشکل‌ها نیز نمود پیدا کند.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دولت برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به طور توام دنبال می‌کند و در برگزاری انتخابات چهار رکن سلامت، تساوی رقابت‌ها، امنیت و نیز مشارکت و حضور مردم را در نظر دارد که در
شهرستان ها هم این موضوع باید ملاک عمل مدیران و فرمانداران قرار گیرد.
صادقی افزود: دولت در انتخابات، مجری بیطرف است و بر این اساس باید تلاش کنیم با رعایت الزامات مشارکت حداکثری حق مردم را صیانت کنیم و همه گروه‌های سیاسی با عقلانیت، درایت، حفظ آرامش، توجه به شعار سال و خارج از حاشیه‌سازی‌ها زمینه رقابت سالم در انتخابات را فراهم سازند. وی گفت: در این راستا مجریان و ناظران هم باید با بی‌طرفی کامل عمل کرده و حماسه مجددی بیافرینند.

فضای انتخاباتی استان
در حال شکل‌گیری است
به گزارش ایسنا، صادقی اظهار کرد: فضای انتخاباتی در استان در حال شکل‌گیری است که از اردیبهشت ماه برنامه آن اعلام می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: دولت در انتخابات یک نهاد بی‌طرف و بازوی اجرایی است که با کمک به مشارکت حداکثری برای صیانت از حقوق مردم تلاش می‌کند.صادقی با اشاره به اینکه در تدوین برنامه ششم توسعه توجه به مباحث اجتماعی و فرهنگی مورد توجه ویژه قرار دارد، گفت: در حوزه فرهنگی دولت برنامه‌ریزی برای جامعه اخلاق‌مدار، حفظ حقوق شهروندی، ریشه‌کن کردن فقر، ایجاد جامعه شاد و با امید، توسعه ورزش، توازن میان هویت ایرانی و اسلامی و تحقق جامعه دین باور را در دستورکار قرار داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: شهرستان بینالود ظرفیت عظیمی برای توسعه دارد که با وجود مدیریتی جهادی زمینه برای حل مشکلات موجود، ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و توسعه همراه با رشد فرهنگی بیش از گذشته فراهم خواهد شد.
صادقی ادامه داد: مجاورت با مشهد، طبیعت، آب و هوای ییلاقی و حضور گردشگران برای این شهرستان ظرفیت عظیمی را به وجود آورده که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود. وی بر لزوم مدیریت فعالیت‌های گردشگری شهرستان برای جذب هر چه بیشتر توریست‌های داخلی و خارجی تاکید کرد.
در این مراسم از خدمات و تلاش‌های سید محسن امیرکلالی فرماندار سابق طرقبه شاندیز قدردانی و سید حسن حسینی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.