تولیدات با کیفیت موجب کاهش هزینه های مصرف گنندگان شده است
شرکت کارخانجات اخوان جم به عنوان یکی از تولیدکنندگان با سابقه تجهیزات آشپزخانه در اولین همایش رعایت حقوق مصرف کننده استان تهران به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده نایل آمد.
شرکت کارخانجات صنعتی اخوان جم در سال ۱۳۵۴ پس از اخذ مجوزهای قانونی با مدیریت آقای محسن اخوان جم فعالیت خود را با تولید تجهیزات ساختمانی آغاز کرد و سپس با رشد و توسعه کشور خصوصاً در بخش ساخت و ساز تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله انواع سینک های ظرفشویی را مد نظر قرارداد.
تولید سینک ظرفشویی نیازمند واحد پرسکاری قدرتمند و کامل می باشد که اینک پرس های پیشرفته هیدرولیک و ضربه ای در تناژهای بالا در کارخانه نصب و بهره برداری می گردد که موارد مشابه را فقط در کارخانجات خودروسازی می توان یافت. متخصصان کارخانجات اخوان در تلاش برای تکمیل سبد تولیدی محصولات کارخانه اقدام به طراحی، تولید و عرضه سایر محصولات مورد نیاز در آشپزخانه از جمله فر توکار هود، گاز صفحه ای و گاز مبله نموده اند که پاسخگوی بخش عظیمی از بازار است ارتباط تنگاتنگ مدیریت و واحد طراحی مهندسی کارخانجات اخوان با سازندگان و تولید کنندگان ماشین آلات پیشرفته در اروپا موجب انتقال دانش فنی روز تولید این محصولات به کارخانه گردیده که برآیند این تلاش ارائه محصولات بسیار با کیفیت، زیبا و کم مصرف می باشد. این کارخانجات اخیراً برای تمام محصولات گاز سوز خود موفق به دریافت گرید انرژی Aگردیده که نشانه ای بر دقت از سوی سازنده و رعایت حقوق مشتری و محافظت از سرمایه های زیست محیطی می باشد.
کارخانجات صنعتی اخوان در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و فضای سرپوشیده بیش از یکصدو ده هزار متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد در حومه تهران واقع شده است. در دفتر مرکزی و کارخانه بالغ بر یک هزار نفر پرسنل در بخش های مختلف اعم از تولید، مهندسی، فنی، اداری و حمل و نقل مشغول به کار و تلاش می باشند.
این شرکت با ایجاد شبکه گسترده فروش در سراسر کشور امکان دستیابی هموطنان به محصولات را فراهم آورده. سیستم خدمات پس از فروش با ارائه قوی ترین مکانیزم سرویس های نصب و خدمات را انجام می دهند تا حداکثر رضایت مشتری جلب گردد. رضایت مشتری اصل انکارناپذیر در کلیه مراحل خدماتی و تولید کارخانجات صنعتی اخوان می باشد. دریافت گواهینامه ایزو از مراجع بین المللی و نشان های مختلف استاندارد محصولات از مراجع اروپایی گواهی دیگری بر اصل بودن کیفیت در این کارخانجات است. آموزش مستمر و نظارت دقیق بر فعالیت‌های اجرایی اصل انکارناپذیر در کلیه فعالیت های تولیدی می‌باشد. این کارخانجات از طریق مطالعه بازار همواره و روزمره در جریان نظرات مصرف کنندگان محصولات قرار می گیرد و طی تشکیل جلسات فنی و مهندسی نسبت به انجام اقدامات ضروری در راستای بهبود کیفیت محصولات اقدام می نماید.
این کارخانجات محصولات خود را برای سلیقه های مختلف و در سطح توان خرید کلیه آحاد جامعه تولید می نماید. اما اصل خدشه ناپذیر رعایت کیفیت در تمام آنهاست. طبعاً کارخانجات صنعتی اخوان جم بدون مشتری و بدون رضایت مشتری وجود خارجی نخواهد داشت. تلاش ما برای دست یابی به قلل رفیع تولید با کیفیت و کسب افتخار برای ایران و ایرانی است.