ایلیا استیل ومصرف کنندگان  دست در دست هم!
روند موفقیت های درخشان گروه صنعتی فردوس کاران امید( ایلیا استیل) در نیمه دوم سال 1392 با دریافت 3 نشان برجسته شامل لوح واحد نمونه استاندارد، واحد نمونه صنعتی و لوح و تندیس زرین اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در روزهای پایانی سال تکمیل شد. به گزارش خبرنگار ما، این توفیقات برند تجاری ایلیا استیل که با برنامه ریزی و هدایت مدیران ارشد گروه صنعتی فردوس کاران امید برای توسعه فعالیتها، ارتقاء توان رقابتی و کسب سهم بالاتر در بازار لوازم خانگی کشور حاصل شد، مهر تائیدی بر عملکرد کیفیت و نوآوری گروه با استفاده از آخرین ماشین آلات مدرن با تکنولوژی پیشرفته در این صنعت بود.
مهندس مالامیری مدیرعامل ایلیا استیل طی گفت و گویی، با برشمردن طرح های در دست اقدام و جدید گروه، سال ۹۳ را سکوی پرتاب این برند به بازارهای برون مرزی و هدف دانست و اظهار امیدواری کرد که توانمندی گروه و تولید و عرضه محصولات و ملزومات باکیفیت و استاندارد آشپزخانه ایلیا استیل در سال آینده، همچنان روند رو به رشد خود را ادامه داده و بازارهای بیشتری را برای این برند ایجاد کند.
تاسیسات تولیدی گروه صنعتی فردوس کاران امید(ایلیا استیل) در زمینی به مساحت 2 هکتار و فضای مسقف بالغ بر 12 هزار مترمربع و حدود 400 نفر نیرو در شهرک صنعتی پرند واقع است که در این تاسیسات مجهزترین محصولات شامل تولید انواع سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود و فر توکار با طراحی و بکارگیری آخرین استانداردهای ملی ایران، استفاده از تکنولوژی و گواهینامه CE اروپا و گواهینامه استاندارد 10002,ISO9001 , در کیفیت مدیریت تولید و عرضه می شود.
به گفته مالامیری محصولات ایلیا استیل هم اکنون با بهترین مواد اولیه کشور ایتالیا روانه بازارهای داخل و خارج می شود و در نظر داریم با توجه به استقبال روز افزون از این برند اقدام به توسعه فعالیتها کرده و پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز و متقاضیان خارجی شویم که با کمک و حمایت متولیان صنعت کشور این اهداف محقق خواهد شد.
گفتنی است در همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در تاریخ25/12/92 از این برند به طور شایسته تجلیل و تقدیر شد .