سمیه شهبازی درباره نگاه‌های موجود به ورزش بانوان مخصوصا رشته فوتبال مدعی است همیشه مردان حرف اول را می‌زنند. لیگ برتر فوتبال بانوان با ۱۲ تیم آغاز شد و در ادامه کار با انحلال دو تیم استقلال تهران و آرسن تهران با ۱۰ تیم پیگیری شد. تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد نیز در پایان نیم فصل نخست مسابقه‌ها توانست با کسب ۲۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به شهرداری سیرجان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. سرمربی آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره این که نگاه‌های موجود به ورزش بانوان مخصوصا رشته فوتبال آن طور که باید نیست، بیان کرد: متاسفانه همیشه مردان باید حرف اول را بزنند. همان طور که می‌دانید مبلغ قرارداد یک بازیکن مردِ درجه ۲ و ۳ باشگاه‌های کشور به اندازه تمام هزینه‌های یک تیم بانوان است و این ناراحت کننده است. شهبازی در ادامه با اشاره به تیم خود خاطرنشان کرد: زمانی که من تیم خود را می‌بینم که این‌قدر خوب کار می‌کند اما تنها به دلیل مسائل مالی باید اذیت شود، هم برای خودم و هم برای بازیکنانم متاسف می‌شوم.

او در ادامه اظهار کرد: مشکلات باید از بالا حل شود چرا که زمانی که نایب رییس بانوان با مربیان تیم‌ها جلسه بگذارد و پای درددل آن‌ها بنشیند و یا حتی بتواند اسپانسرهایی که از تیم‌های بانوان حمایت می‌کنند را تشویق کند یا حداقل در پایان فصل تقدیری را از آن‌ها به عمل آورد، این کمک می‌کند تا اسپانسرها در سال‌های آینده نیز برای حمایت از بخش بانوان تشویق شوند. شهبازی پخش نشدن بازی‌های فوتبال بانوان از رسانه را یکی از دلایل بی‌رغبتی اسپانسرها عنوان کرد و افزود:‌ مگر چه می‌شود یک بخش‌هایی از بازی پخش شود. پوشش لباس بازیکنان ما در زمین از بسیاری از پوشش‌های در جامعه بهتر است. اگر بازی‌های ما پوشش خبری داشته باشد قطعا اسپانسرها حمایت خواهند کرد چرا که زمانی که برای جذب اسپانسرها می‌رویم، تنها سوالی که از ما می‌پرسند این است که حمایت از این تیم چه سودی برای ما دارد.

سرمربی میهن نجف‌آباد درباره سطح فنی بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بیان کرد: اگر از لحاظ فنی بازی‌ها را آنالیز کنیم، تیم ما نتیجه خوبی داشت. از نظر تعداد گل‌های خورده و زده آمار قابل توجهی را به دست آورده‌ایم و خط دفاعی ما تنها دو گل و آن هم از روی نقطه پنالتی خورد و این نشان دهنده این است که خط دفاعی ما خوب عمل کرد. فروغ موری نیز که عنوان خانم گلی نیم فصل رقابت‌ها را از آن خود کرد، از تیم ما بود. وی درباره سطح رقابت‌ها بیان کرد: در حال حاضر رقابت‌ها بسیار پایاپای است و همان طور که می‌بینید تیم ما تنها با تفاضل گل کم‌تر نسبت به شهرداری سیرجان در رده دوم قرار دارد و نسبت به تیم شهرداری بم که در رده سوم قرار دارد نیز تنها یک اختلاف امتیاز داریم. تیم ایلام نیز که در رده چهارم جدول قرار دارد، تنها با اختلاف سه امتیاز نسبت به بم در این جایگاه حضور دارد و این نشان می‌دهد که رقابت‌ها بسیار نزدیک است و مطمئنا نیم فصل دومِ سختی را پشت سر خواهیم گذاشت چرا که تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت بیش‌تری پیدا کرده‌اند و با آمادگی و انگیزه بهتری به زمین خواهند آمد. او در ادامه افزود: در بین ۱۰ تیم حاضر در رقابت‌ها شاید تنها بتوان نتیجه با دو تیم را قبل از بازی پیش‌بینی کنیم، سایر تیم‌ها واقعا خوب هستند. برای مثال ذوب آهن اصفهان با اختلاف کمی نتیجه بازی‌های خود را را واگذار کرد آن هم در مقابل تیم‌هایی مانند ایلام و سیرجان که سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر را دارند. بازی در مقابل قشقایی نیز بسیار برای ما سخت بود و این تیم واقعا ما را اذیت کرد. نمی‌توان نتایج را از قبل پیش‌بینی کرد.