میلاد جهان تاب- تبلور همدلی در حاشیه ششمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در کنار قبور شهدای سرزمین شور و شعور حسینی به بهترین شکل ترسیم شد. میزبانی شهر زنجان در ششمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی بهانه ای شد تا کارکنان بانک توسعه تعاون سومین روز مسابقات را با حضور گسترده بر مزار شهدای این شهر آغاز کنند و ضمن غبار روبی، تجدید میثاقی دوباره با شهدا داشته باشند.

تمامی شرکت کنندگان در المپیاد با لباس یک شکل مزین به رنگ سازمانی بانک با حضور در کنار قبور شهدا، ضمن تجدید میثاق دوباره با این یادگاران انقلاب اسلامی، بر تبلور مسیر این آسمانی‌ها و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کردند. فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سیره شهدا نقش اساسی در پیشبرد و حفظ انقلاب دارد و باید همواره راه این عزیران سرلوحه رفتار مدیران و کارمندان به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به مردم که وارثان انقلاب اسلامی ایران هستند، باشد. روح الله شاهسونی افزود: هدف از این دیدار ، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام است. شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همواره این حق را ادا کنیم.

وی با تاکیدهای مکرر امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، بیان کرد: اگر مسئولان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند، فرهنگ ایثار و شهادت مفهوم ارزنده‌ای پیدا می‌کند. بنابراین اتخاذ روش مناسب برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در شرایط کنونی جامعه امری ضروری است.