تجمیع وادغام در ساختمان جدید
با تجمیع ساختمانهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ساختمان شهید اسداله زاده ، کلیه پرسنل این سازمان از بتدریج در ساختمان جدید مستقر شدند.
به گزارش خبرنگار ما، مهندس تیمور پورحیدری معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران این خبر را اعلام کرد و افزود: ساختمان جدید واقع در ضلع شمال غربی میدان ولیعصر نبش پاساژ اهدا شامل یک برج ۱۲ طبقه است و حدود ۷۵۰ پرسنل سازمان که قبلا در ساختمانهای سعادت آباد، زرتشت و بلوار کشاورز مستقر بودند در این ساختمان ساکن شدند.

با تجمیع ساختمانهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ساختمان شهید اسداله زاده ، کلیه پرسنل این سازمان از بتدریج در ساختمان جدید مستقر شدند. به گزارش خبرنگار ما، مهندس تیمور پورحیدری معاون برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران این خبر را اعلام کرد و افزود: ساختمان جدید واقع در ضلع شمال غربی میدان ولیعصر نبش پاساژ اهدا شامل یک برج ۱۲ طبقه است و حدود ۷۵۰ پرسنل سازمان که قبلا در ساختمانهای سعادت آباد، زرتشت و بلوار کشاورز مستقر بودند در این ساختمان ساکن شدند. وی افزود: با تجمیع این ساختمانها، بخش عمده مشکلات سازمان صنعت، معدن و تجارت که در ۲ سال گذشته به دلیل پراکندگی ساختمانها و عدم تجمیع کارکنان صنایع و معادن و بازرگانی سابق برای خدمات رسانی متمرکز و سرعت در انجام امور صنعتگران و اصناف تحت پوشش ایجاد شده بود، برطرف شده است.