گام بلند در جهت بهینه سازی  رژیم غذایی مردم
دکتر سید اسماعیل طاهری مدیر عامل :عملکرد و موفقیت های این شرکت در راستای نهادینه کردن تغذیه سالم غذایی، افزایش سرانه محصول ماهی در سبد غذایی مردم، تصاحب سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار مصرف با قیمت رقابتی و همچنین صادرات محصولات به عربستان و عراق بخشی از رزومه کاری شرکت سفید گوشت هامون به عنوان تامین کننده برتر سال 1386 در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند است
شرکت سفیدگوشت هامون با سرلوحه قرار دادن دستورات دین مبین اسلام به رعایت حقوق مصرف‌کننده که در بسیاری از آیات و روایات مورد تاکید قرار گرفته توجه به این مساله را در دستور کار قرار داده که نتیجه این رویکرد کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده توسط این شرکت است.
شرکت سفید گوشت هامون در سال ۱۳۷۸ با هدف فرآوری و بسته بندی انواع فرآورده های دریائی در جاجرود (۱۵ کیلومتری تهران) تاسیس شد.
تلاش این شرکت این بود که با به خدمت گرفتن پرسنل توانمند و مجرب در امر فرآوری محصولات دریایی و توزیع بهینه و علمی این محصولات تحت نظارت مستقیم سازمان دامپزشکی کشور گامی در جهت بهینه سازی رژیم غذایی مردم بردارد.
این شرکت مفتخر است که در سال ۱۳۸۳ به عضویت انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی ایران درآمده و از سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO در مدیریت کیفیت، ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO در مدیریت محیط زیست و نیز ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵ ISO در مدیریت ایمنی مواد غذایی وبرای اولین بار در ایران (جهت فرآوری ماهی) شد.
فعالیت های شرکت گستره وسیعی را در برمی گیرد که تصاحب سهم قابل ملاحظه ای از بازار مصرف در مدت کوتاه را برای این واحد به ارمغان آورده است.
* تولید و عرضه بیش از ۴۰ نوع محصولات دریایی عمل آوری شده (انواع ماهی ، فیله ماهی ، استیک ماهی ومیگو) پس از اخذ مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور.
* عرضه و توزیع محصولات در کلیه نقاط میهن عزیزمان در مجموع در بیش از ۲۸ استان کشور و ۶۵ شهر.
* اخذ گواهینامه حلال (Halal World) جهت محصولات تولیدی این شرکت از مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی ICRIC
* قیمت رقابتی کاملا مناسب و منطبق با شرایط بازار.
* واردات گونه های مشابه ایرانی مناسب با ذائقه ایرانی از کشور های نروژ ، نیوزلند ، آرژانتین ، چین ، هند ، امارات متحده عربی ، اندونزی و اسپانیا.
* موفقیت در صادرات محصولات به کشور عربستان سعودی و عراق.
* راهنمایی و مشاوره و آموزش کادر مجرب تولید و توزیع.
* این شرکت در رزومه کاری خود توزیع ماهی طرح حکمت جهت بیش از ۳ میلیون نفر از پرسنل محترم نیروهای مسلح در سطح کشور را ثبت نموده است.
* توسعه بهداشت و ایمنی غذایی در تولید و توزیع محصولات.
* رضایتمندی مشتری با توجه به نظر سنجی به عمل آمده (رشد بیش از ۲۳ درصد در سال).
این شرکت افتخار دارد در رزومه کاری خود سابقه همکاری با برخی از سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی مانند فروشگاههای زنجیره ای شهروند (به عنوان تامین کننده برتر سال ۱۳۸۶)، هایپرسان ، رفاه، مگامال ،حامی ، یاس ،پیرایوا ، هایپر کیپر ، اتکا ، پروما ، سپه ، اورست ،لاله صدر و .... را ثبت کند.
چنین حجمی از فعالیت مستلزم توجه به نیاز مصرف کننده است که سفیدگوشت هامون این اصل را در دستور کار خود قرار داده است.
مهمترین حق بنیادی مصرف‌کنندگان شامل حق بهداشت، سلامت و ایمنی، منافع مالی و حق اطلاعات و آموزش است که تلاش کلیه همکاران شرکت سفید گوشت هامون رسیدن به جایگاهی است که در آن کلیه حقوق ذکر شده به بهترین شکل ممکن مورد توجه قرار گیرد.