صادقی ابقاء شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را در سمت خود ابقاء کرد.
در متن حکم صادر شده آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم در سمت «رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران » ابقاء می شوید.
مقتضی است براساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه های عملیاتی روزآمد و کارآ و بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و پتانسیل های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.
ایجاد تحرک و پویایی در نهاده های صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل های غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت و معدن و نیز تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری، مورد تاکید است.
بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت های عظیم تولید و تجارت و همچنین نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.
انتظار دارم با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف، اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.»