کسب رکورد تولید شرکت سیمان فارس نو  در دو ماهه سالجاری
سیمان فارس نو از آغاز بهره‌برداری تاکنون توانسته است با تکیه بر عنایات الهی و همت بلند فرزندان این مرز و بوم، جایگاهی ممتاز و شایسته کسب کند و به عنوان یکی از واحدهای خوشنام و پیشرو در صنعت سیمان شناخته شود. خانواده بزرگ سیمان فارس نو می‌کوشد با تکیه بر تجارب ارزشمند گذشته و به روز رسانی دانش و توانمندی نیروهای جوان و خلاق خود، ضمن حفظ این جایگاه ارزشمند، زمینه تحکیم و ارتقای مداوم آن را فراهم آورد. اکنون در سالی که به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است، بر تمامی ما فرض است به سهم خود در آفرینش ارزش افزوده و جلب رضایت خلق که جلوه‌ای از رضایت خالق متعال است بکوشیم و بیش از پیش در راستای اعتلای ایران اسلامی کمر همت ببندیم.
ما مفتخریم که این شرکت در دو ماهه اول سال ۱۳۹۳ توانسته است با رکورد تولید بی‌نظیر ۵/۱۴۲ درصد، برگ زرینی دیگر به مجموع افتخارات خود بیافزایند.
مدیرعامل- عبدالمجید نیکنام
تاریخچه شرکت سیمان فارس نو
شرکت سیمان فارس نو در سال 1369 با هدف احداث یک کارخانه 700 تنی سیمان تاسیس شد. کلنگ احداث این کارخانه در اردیبهشت 1375 توسط رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران و با حضور مسؤولان استان به زمین زده شد. با به تعویق افتادن عملیات اجرایی پروژه به دلیل سرمایه‌گذاری سنگین شرکت سیمان فارس و خوزستان در طرح‌های متعدد تولید سیمان، بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام شد. با انجام این مطالعات به منظور بهره‌وری بیشتر، ظرفیت طرح مورد بررسی به سه هزار تن افزایش یافت و عملیات اجرای احداث آن تحت عنوان کارخانه سیمان فیروزآباد در تیرماه 1381 در دشت موک این شهرستان آغاز شد. کارخانه سیمان فیروزآباد، اسفندماه 1384 با حضور وزیر صنایع و معادن وقت رسما افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. برای ساخت این کارخانه که تجهیزات خط تولید آن، با توجه به آخرین تکنولوژی روز دنیا و از کشورهای دانمارک، آلمان، سوئیس، فرانسه و چین خریداری شده است، نزدیک به هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
کارخانه سه هزار تنی سیمان فیروز‌آباد با فراهم آوردن نزدیک به ۳۰۰ فرصت شغلی مستقیم و صدها فرصت شغلی غیرمستقیم، تاثیر شگرفی بر اقتصاد منطقه گذاشته است.
شرکت سیمان فارس نو با اتکا بر الطاف باری تعالی و تکیه بر تجارب کارکنان توانمند و خلاق خود، با اخذ گواهینامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی از جمله سیستم مدیریت کیفیت IMS، گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی EFQM، گواهینامه اهتمام به کیفیت براساس مدل INQA، استاندارد سیستم مدیریت آزمایشگاه ISO 17025 و اخذ گواهینامه تعهد سبز (سطح 2) و دریافت ده‌ها لوح تقدیر و تندیس افتخار، سعی در رسیدن به چشم‌اندازهای خود از جمله برآورده‌سازی نیاز عامه مردم و پروژه‌های عمرانی با ارائه بهترین محصول با بالاترین حجم تولید و توسعه کشور عزیزمان دارد.
روابط‌عمومی شرکت سیمان فارس نو