سدید منتخب جشنواره برترین شرکت‌های ایران (تاپکس)
در جشنواره برترین شرکت‌های ایران (topex) که با هدف تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی، تجاری و خدماتی کشوربرگزار شد، گروه صنعتی سدید به عنوان شرکت برتر، منتخب شد.
لزوم معرفی ملی و بین المللی شرکت‌های موفق ایرانی و ارتباط موثر صنعت با اصحاب رسانه از اهم اهداف این جشنواره بوده که حضور اساتید دانشگاه وکارشناسان و مدیران بنام و مجرب منجر به ایجاد نظرات کارشناسانه و مباحث علمی سازنده در این جشنواره شده است.
این جشنواره با ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان شرکت‌های سرمایه‌گذاری، فعالان اقتصادی، اتاق‌های بازرگانی و شوراهای همکاری مشترک خارجی مصمم به ایجاد تعامل سازنده و جذب سرمایه برای صنایع داخلی است.
از مهمترین اهداف این جشنواره تعامل هرچه بیشتر مسئولین با مدیران و فعالان بخش صنعت جهت همفکری، همدلی و همسوئی مفیدتر، جهت سازندگی و اعتلای صنعت و تجارت کشور است.
دبیرخانه این جشنواره با تلاش در ایجاد فضای رقابت سازنده بین اصحاب صنعت در فراخوان‌های جداگانه کوشیده است تا تاثیر منطقی و موثری بر تلاش شرکت‌ها جهت اخذ نام شرکت برتردر فضای رقابتی داشتهباشد.
بر همین اساس گروه صنعتی سدید در سالجاری موفق به دریافت لوح به عنوان برترین شرکت در جشنواره برترین شرکت‌های ایران شده است.
گردآوری اطلاعات گسترده از شرکت‌های ثبت نام شده و بررسی‌های کارشناسانه و تخصصی توسط کمیته علمی جشنواره روی این اطلاعات، براساس معیارهای مصوب ستاد برگزاری از ملاک‌های اصلی انتخاب شرکت‌ها در جشنواره است.