شبکه 1
نوشدارو
داستان این مجموعه با نقش آفرینی هدایت هاشمی، علی صالحی، رز رضوی، شیوا خسرومهر، دکتر محمود عزیزی و اصغر همت از این قرار است که: پنج نفر از جهادگران در یکی از عملیات‌های رزمندگان اسلام شبانه مشغول احداث خاکریز هستند. آنها درسوله نشسته‌اند و هرکدام که شهید یا مجروح می‌شود، دیگری بیرون می‌رود و ادامه می‌دهد
زمان پخش: شنبه تا چهارشنبه ساعت۲۲:۱۵

شبکه 2
داوران
«داستان این مجموعه اپیزودیک درباره خانواده ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت، درگیر پرونده‌های خاص می‌شوند و اعضای این خانواده چهار نفری، بازیگران ثابت این مجموعه هستند. مسعود رایگان، پریوش نظریه و ایوب آقاخانی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
زمان پخش: شنبه تا سه شنبه ساعت۲۱:۳۰


شبکه 3
ستاره حیات
یک پایگاه فعال اورژانس به ریاست سلیمان میلانی به اتفاق تکنسین‌های شاغل در پایگاه، برای ماموریت‌های اورژانسی متفاوت اعزام می‌شوند. در این مجموعه حسین محجوب نقش سلیمان میلانی رییس پایگاه، نیما رییسی و کامران تفتی در نقش‌های رضا وسینا دو امدادگر پایگاه ظاهر خواهند شد.
زمان پخش: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵


شبکه۴
چهار، سه، دو، یک
در مسابقه تلویزیونی «چهار‌، سه،‌ دو، یک» شرکت‌کنندگان در گروه‌های چهار نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در سری جدید این مسابقه علاوه بر اینکه شرکت‌کننده‌ها در همه‌ آیتم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرند.
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۲:۰۰


شبکه 5
اولین انتخاب
«اولین انتخاب» حکایت پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود. اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، سارا خوئینی‌ها، مریم امیرجلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین و... در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.
زمان پخش: روزهای فرد ساعت ۲۳