مکانی برای بازاریابی معادن و تکنولوژیهای جدید
محمد حلاجیان مدیر اجرایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته محلات/ نیم‌ور نمایشگاه سنگ،معدن و صنایع وابسته محلات/نیم ور از سال 2008 فعالیت خود را آغاز نموده است. در هفتمین نمایشگاه تخصصی سنگ در سال جاری 200 شرکت کننده از سراسر ایران در فضایی بیش از 18هزار مترمربع به عنوان بزرگترین نمایشگاه سنگ حضور خواهند داشت .
با بومی کردن نمایشگاه موفقیت بزرگی در جذب شرکت های ایرانی از طریق یک برنامه مشخص در بازار ایران بدست آمده است که آشکارا بیانگر این نکته است که نمایشگاه سنگ محلات/نیم ور به عنوان محل معرفی معادن ایران در خدمت شرکت ها، انجمن ها و مؤسسات مرتبط با سنگ است؛ مکانی که شرکت ها ی ایرانی می توانند به راحتی محصولات خود را در عرصه جهانی نیز به نمایش بگذارند .
افزایش صددرصدی شرکت کنندگان داخلی در هفتمین نمایشگاه سنگ،معدن و صنایع وابسته، بیانگر اهمیت این نمایشگاه به عنوان مکانی برای بازاریابی معادن و تکنولوژیهای جدید نیز است. این دوره برای اولین بار با رویکرد معرفی پتانسیل معدنی سنگهای تزئینی و ساختمانی با حضور سنگ‌های کوپ از 70 معدن ایران با حجم 4هزار تن سنگ، با عنوان بزرگترین سالن نمایش سنگ خام از 19 مهرماه سال جاری در خدمت عموم بازدیدکنندگان است .
نمایشگاه سنگ محلات/نیم ور بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در مرکز ایران، در خاورمیانه و در قلب بزرگترین تامین کنندگان سنگ که از سمت شرق در میان کشورهای چین، هند،ویتنام،تایوان ،افغانستان و پاکستان و از سمت غرب در میان کشورهای ترکیه ، اردن ، ایتالیا ، اسپانیا ، یونان و مصر واقع شده، مکانی مستعد برای نمایش پتانسیل های سنگ تزئینی و ساختمان در دنیا خواهد بود.
امیدواریم در سال آینده بتوانیم تمامی پتانسیل های معدنی ایران در بخش سنگ تزئینی را جهت معرفی به بازارهای داخلی و خارجی در نمایشگاه سنگ محلات/نیم ور به نمایش بگذاریم.
دبیرخانه نمایشگاه سنگ ، معدن و صنایع
وابسته محلات / نیم ور
۴۳۳۲۴۴۶۶-۰۸۶
info@iranstoneexpo.com
www.iranstoneexpo.com