گالری دنا
نمایشگاه «آنتی‌بیوتی ک» در قالب هنر چند رسانه‌ای برگزار شد. این نمایشگاه که پروژه نمایشگاهی جدید بهاره و بنفشه فریس‌آبادی است شامل ۱۶ اثر نقاشی با تکنیک نقاشی روی دیجیتال پرینت و یک ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای (Antibeautyc) با عنوان «آنتی‌بیوتی‌ ک» در راستای کانسپت و مرتبط با آثار نقاشی‌ است. نمایشگاه «آنتی‌بیوتی ک» تا ۱۴ دی‌ماه در گالری «دنا» واقع در خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴، واحد ۲ برپا و هر روز (به‌جز شنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

گالری سیحون
کامبیز درمبخش تازه‌ترین آثار خود را که با الهام از چاپ سنگی‌های دوران قاجار خلق شده، در نمایشگاهی با عنوان «خسته نباشید» برپا کرده است.تکنیک تابلوهای به‌نمایش درآمده، اکریلیک روی بوم است و برخی از آنها با دخالت تکنیک «کلاژ» خلق شده‌اند. از سویی، ویژگی این نمایشگاه استفاده از المان‌ها و عبارت‌های امروزی در کنار طرح‌های دوران قاجار است و به همین علت، درمبخش آنها را پلی میان گذشته و امروز می‌داند.نمایشگاه «خسته نباشید» تا ۱۶ دی‌ماه در گالری «سیحون» به نشانی خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، کوچه سینایی، شماره ۲۴ میزبان علاقه‌مندان است.

گالری آریانا
نمایشگاه عکس «غوغا بیات» با عنوان «اشکاف» برگزار می‌شود. بیات، فارغ‌التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما در رشته عکاسی و گرافیک است. او فعالیت سینمایی خود را با عکاسی فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» در سال 1366 آغاز کرد و عکاسی بیش از 25 فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه و سریال از جمله عروس و روز فرشته به کارگردانی بهروز افخمی، دایره به کارگردانی جعفر پناهی، آب و آتش به کارگردانی فریدون جیرانی و دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی را در کارنامه خود دارد.نمایشگاه «اشکاف» تا 20 دی‌ماه هر روز، به‌جز روزهای جمعه و شنبه، پذیرای علاقه‌مندان است. گالری آریانا در الهیه، خیابان فرشته، پلاک 9 واقع است.