در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری می کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: با مجمع عمومی شرکت ذوب آهن، بودجه باشگاه ذوب آهن ۱۳ میلیارد تومان کم شده است. سعید آذری با بیان اینکه تیم ما در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه است، افزود: بازیکنان جدید اضافه شده به تیم مان عملکرد خوبی را داشتند مانند بنگستون که نمایش خوب و تاثیرگذاری را ارایه کرد. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: ذوب آهن در چند سال اخیر جزو تیم های بالای جدول لیگ بوده است و امیدواریم امسال نیز همین گونه باشد. البته دلیل نمی شود چون سال های قبل لیگ را خوب شروع نکردیم، اما فصل را خوب به پایان رساندیم امسال نیز همین اتفاق بیفتد باید بدانیم که فرصت ها یکی پس از دیگری از دست می رود. آذری ادامه داد: امسال شرایط تیم مان سخت است و علاوه بر لیگ برتر باید در جام باشگاه های آسیا و جام حذفی نیز بازی کنیم و فشارها زیادتر خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مجمع شرکت، بودجه باشگاه ذوب آهن ۱۳ میلیارد تومان کم شده است و با توجه به صحبت هایی که کردیم تا این حد نباید بودجه کاهش پیدا می کرد و درخواست مجمع فوق العاده کرده ایم و امیدوارم در مجمع فوق العاده، بودجه ترمیم شود. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه فصل بعد فوتبال بانوان ذوب آهن در لیگ بانوان بازی خواهد کرد، اظهار کرد: با نظر اعضای هیات مدیره چند تیم مانند شطرنج، تنیس روی میز و فوتبال بانوان به باشگاه اضافه خواهد شد. البته برای فوتبال بودجه ای را اختصاص داده ایم و طبق آن کارمان را ادامه خواهیم داد. آذری به حضور اندک هواداران در ورزشگاه اشاره کرد و افزود: عمده ترین دلیل کاهش تماشاگران در ورزشگاه ها، کیفیت پایین بازی ها است. یکی دیگر از دلایل این موضوع نیز دور بودن ورزشگاهها از مراکز شهرها است.

وی پیرامون حاشیه های جشن برترین های لیگ پانزدهم اظهار کرد: جشن برترین ها هیچ ربطی به مدیران باشگاه ها ندارد و من این موضوع را سال گذشته نیز به تاج گفتم که هیچ مدیری هر چند به صورت مختصر نیز تجلیل نمی شود. من به جهت اعتراضم به این موضوع در جشن برترین ها شرکت نکردم. ضمنا من در آن روز در جلسه هیات مدیره شرکت داشته ام و فرصتی برای حضور در آن جشن را نداشتم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: بزرگترین نقطه ضعف جشن برترین ها این است که مدیران در آن هیچ جایگاهی ندارند در حالی که بزرگترین چالش ها و بی حرمتی های تیم ها متوجه مدیران و حمله شدن ها در فضای مجازی به مدیران و خانواده هایشان است. آذری پیرامون انتقال مسعود حسن زاده به باشگاه سایپا گفت: خروجی ها و ورودی های تیم طبق نظر گل محمدی انجام می گیرد و مسعود حسن زاده نیز در این باره مستثنی نبوده است. زمانی که سرمربی، یک بازیکن را نمی خواهد من نمی توانم فشار بیاورم و اگر مشکلی پیش بیاید نمی توانم پاسخگو باشم.